Amatéři v akci 7/7: Předání díla

29. 04. 2021
46 819 zhlédnutí

V poslední díle se podíváme na samotné předání.
www.nezavisly-stavebni-dozor.cz
Music:
Creo - Outlaw

Komentáře
  • RS 👍 Škoda 🇨🇿

    Hery CR250RHery CR250RPřed 3 hodinami
  • Zdravím, mohu se zeptat, máte zkušenosti s firmou Qhouse.cz - Dřevostavby - Kvalitní stavby na klíč - Olomouc? frantisek.halir@gmail.com Děkuji

    Halda JrCzHalda JrCzPřed 3 dny
  • Už teď je mi líto těch lidí co budou řešit po 10 letech bydlení.

    Zdeněk DoliZdeněk DoliPřed 4 dny
  • Ten sesychající beton mě dostal nejvíc teda :D Očividně majster :D

    Jan VavrušákJan VavrušákPřed 5 dny
  • Nezastávám se řemeslníku,nekteré práce sou opravdu k poblití,,, ale,,, až se tady přestanou zaměstnávat brigádnici z ukrajiny a podobných zemí,nebude ani potřeba těchto videí,,. Navíc,,,neznám st.dozora,který by nebuzeroval ohledně terminu. Každý chce bydlet za týden a pak dochází k těm věcem, že je všecko šité horkou nití,,.

    marek novotnýmarek novotnýPřed 5 dny
    • jste dobrý teoretik. "až se tady přestanou zaměstnávat brigádníci z ukrajiny, nebude potřeba těchto videí". Jste tak vzdálen realitě, že pomalu neznám mimo stavebnictví obor /od zdravotnictví, výrobní podniky po IT/, kteří bez zahraničních nedají ránu. Jako by zahraniční byli lemplové a Češi dělali za jedna. Není to tak, vše je o stavbyvedoucím jak často je na stavbě a jak to vede.

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 5 dny
  • Že by seschnul beton a sedl o 4mm je velice úsměvné a zároveň k pláči.

    MB PLAYMB PLAYPřed 5 dny
  • Pane Šimku, Jste příjemnej na poslech, opravdu dost jsem toho od vás pochytil a jednou si mile rád připlatím aby jste mi dozoroval některou ze staveb :) Na druhou stránku mi přijde že si to vše představujete jak Hurvínek válku. Kdyby firma dělala vše tak jak si představujete nikdy žádnou zakázku nedostane protože by byla s cenou mnohonásobně výše než ostatní Nereaguji přímo na tohle video ale spíš všeobecně ke všem vašim. S pozdravem Čopan

    Michal ČopanMichal ČopanPřed 6 dny
    • Jako Hurvínek válku? Tak si to představuje ten pan certifikovaný stavbyvedoucí. Věřím, že podstatná část závad byla odstraněna, i když ve videu není. Poctivost v řemeslu je snad základ, ne? Rok po termínu - kde je výhoda rychlé výstavby? Díky, že se nebojíte takové mistry zveřejnit !

      houthoutPřed 5 dny
  • Tedy dozoruji stavby pouze když mám čas a nebo pro známé, ale tohle je pro mě děs i ze strany dozoru. Přeposlal mi to kamarád. Viděl jsem několik dílů a popravě netuším význam takového dozoru. Klíčové chyby stavební dozor nevyřešil, zůstalo pouze u komentáře. Stavba je vždy po dokončení naprosto tragická, jako kdyby tam ten dozor nebyl. Parotěsky v difuzně uzavřených k-cích jsou v několika stavbách, které jsem tu viděl, jen na oko -tedy k ničemu. Divoké přešlapy v oblasti statiky (tedy budoucího praskání) nevyřešeny (neřešeny). V jiných dílech, tápání kolem znalosti elektroinstalace a zavádějící informace. Alespoň to uzemnění by měl TDI mít v malíku. Na druhou stranu po tom, co se nevyřeší zásadní problémy stavby, které by měl TDI podle mě řešit, nastává druhá fáze vizuálního dozoru a řeší se každej škrábaneček a nerovnost jako kdyby ta stavba měla kvůli tomu shořet. Tohle jediné si dokáže s přehledem každý majitel projít a zhodnotit sám. Jako kdyby to hodnotili 2 rozdílné osoby. Osobně dozoruji přesně opačně a na ty finálky chodím jen kvůli vyřešení kompenzací pro majitele. Za mě jsou nejdůležitější kontroly před zakrytím důležitých detailů, ne vizuální zhodnocení na konci. Tedy jinak - poškrábaný parapet se dá vyměnit a nebo učinit sleva tak, aby to bylo win win. S tím se dá bez problémů žít. S parotěskou a divokou k-cí jako v tomto případě už je to horší, protože to jsou chyby po dokončení neodstranitelné a v krátké záruční lhůtě se málokdy projevující. Tedy proto na to zhotovitel většinou háže bobek.

    Jiri MitacekJiri MitacekPřed 6 dny
    • @Jiri Mitacek Klopení vyřešeno bylo, nicméně není to tak jednoduché skočit jako TDI do rozjetého vlaku a vše dát do pořádku. S profi firmou by to šlo, ale s amatérem, který je schopen stěnu udělat bez jakékoli vzduchotěsné bariéry, pod vatu dát OSB a říct, že je to difůzně otevřené a folii dává jen do koupelny - to je prostě materiál k pohledání. Náladu si spravme příštím dílem, to zase budou profíci v akci.

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 5 dny
    • @DŘEVOSTAVBY s Pavlem Šimkem Nevím co se na tom mění, že se převážně zabývám něčím jiným (primárně stavím malé pasivní domy), ale budiž.. Ano, já to viděl celé. A několik dalších nemovitostí, které tu máte. Přijde mi to jako zajímavý náhled pro lidi, kteří se chystají stavět s nějakou firmou. Ale chybí mi tam právě řešení těch vad. Což je z mého pohledu to nejdůležitější. kolikrát to jsou naprosto patové situace. Videa by mohli ukázat jak tomu předejít. Popravdě pokud je parotěs zhotoven tak jako zde, možná lépe kdyby tam nebyl vůbec, protože ta vlhkost bude procházet díky tomu právě o to více těmi nevyřešenými místy. Kterých jak je z videa patrno je ta víc než dost. Kdybych na první prohlídce viděl to co máte v 1/7, tak bych je buď donutil to předělat (otázkou je jakou máte zrovna v tomto případě vyjednávací pozici) A nebo bych je donutil to změnit alespoň na difuzně otevřenou k-ci. Protože některé místa zde rozumně vyřešit jinak nejdou. Ostatně na dřevostavbě stejně kombinace EPS + omítka IMHO nemá co dělat. Tím ztrácím její výhody. Stejně tak jako použití základových pásů s roznášecí deskou je za mě u běžných RD úlet. Dřevostavby u nás jsou tak zoufalé z toho důvodu, že se vesměs všechny staví jako zděné (vzhledově). To ale asi ani jeden z nás nevyřešíme. V každém případě tato stavba je plná problematických míst, které už nikdy nepůjdou dost dobře vyřešit. Nechápu jak to přes TDI může projít. Pokud si dobře pamatuju tak ty stropní trámy proti vybočení taky vyřešeny nebyli, divoké spoje také ne. Nebo ano? Třeba je to jen nevhodně sestříháno, ale asi nejsem jediný komu to tak přijde...

      Jiri MitacekJiri MitacekPřed 5 dny
    • ano hodnotit práci druhého z pozice "dělám to když mám čas", hodně napoví. On ten seriál má 7 dílů, nesmíte se dívat jen na ten poslední:-). Zkusme to vzít od začátku kdybych tam nebyl - parotěs by nebyl vůbec, na strop by se vůbec nešáhlo, podklad fasády by byl takový jaký byl......Předání věnuji stejnou pozornost jako předchozím etapám, protože sice to jsou vizuální záležitosti, ale otravují Vás X krát více než absence přepěťovky na světelném okruhu v rozvaděči.

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 6 dny
  • Taková firma by měla mít zákaz podnikat. Majitelé budou mít jen samé starosti s domem a budou pořád něco opravovat. Doporučte mi opravdu dobrou firmu na stavbu dřevostavby.

    Daniel PribylDaniel PribylPřed 7 dny
  • Mnoho ľudí isto zaujíma tak ako aj mňa ako funguje odovzdanie stavby zákazníkovi po vami urobenom stavebnom dozore s nedostatkami plus keď sú nedodržane technologické postupy ktoré sa už nedajú opraviť. Čo to robí s konečnou cenou stavby , zárukou a pod. Vďaka za info

    Marek PramukaMarek PramukaPřed 7 dny
  • Neházel bych špínu na lidi, kteří makají na IČO. Ne každý má kupu peněz na to, aby si hned založil s.r.o. Ale stejně, není to o iču nebo sro, ale o lidech...

    Jdu do dílnyJdu do dílnyPřed 7 dny
  • Velice by mně zajímala Vaše minulost. Byl jste někdy ve výrobě???

    Lukas VranaLukas VranaPřed 8 dny
  • 8:00 sedani podlah.. nerovnosti pod levnym obycejnym mekkym polystyrenem. pak vlhkost, hmotnost a teplo zapricini sedani. nekde existuje studie nakolik seda polystyren kdyz neni cisty podklad a jsou vrypy kaminky, spary... plus nepresnost pri pokladce... staci kdyz si kleknete na polystyren. i odolny extrudovany se prohloubi.. obycejny proste tlakem, vlhkem, teplem pomalu zmekne a sedne o velke procento.

    Dušan SlavkovskýDušan SlavkovskýPřed 8 dny
  • Upřímně jak to mohl někdo převzít a vůbec podepsat předání to nechápu , chápu že nikdo není dokonalý ale přece zákazník si za to platí proč neudělat pořádně a když nastane nějaký problém vše se dá řešit třeba u toho parapetu u fasády dáme parapetní lišty když má majitel na okapnicky a APU lišty jsou i parapetní lišty i podparapetni lišty , jen vzhled toho lepidla to kupovaly asi v Kauflandu to drolení je jen tím že to tahají za velkého tepla nebo když jim na to svítí slunko přitom místo fleku stačí vystěrkovat hrůza divím se že to někdo vůbec přebere na tož zaplatí

    Martin KubecMartin KubecPřed 8 dny
    • Pardon mělo tam být vytopily

      Martin KubecMartin KubecPřed 8 dny
    • @DŘEVOSTAVBY s Pavlem Šimkem upřímně soudil bych se a nedostal by ani korunu a udělal bych mu takovou reputaci že by se z toho zbláznil,znám podobný případy jeden stavitel nedodržoval stavební dokumentaci známý se sním soudí pan už přišel o statisíce, druhý je ten že kamarádovi dělaly střechu vstoupily celý barák škody šly do statisíců ve finále mu ji pomáháme dodělat známý když máme čas po roce nebyly schopni jí dodělat tito soukromníci ukončily naštěstí své živnosti-chudaci lidí

      Martin KubecMartin KubecPřed 8 dny
    • no zkuste se vžít do toho, že máte od zhotovitele termín předání a on ho přetáhne o rok:-).

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 8 dny
  • Ty vole tak to je prasarna jak svet cudujem sa majitelovi že toto prebral … aka tam bola cena lebo to musel byt fakt skoro zadarmo za toto…

    Michael MeszarosMichael MeszarosPřed 8 dny
  • horší je to když to dělají ukrajinci

    Jan HonzaJan HonzaPřed 8 dny
  • katastrofa

    Tom552Tom552Před 8 dny
  • Ten pokles podlahy mám u domu od Lucernu taky... Ale je zajímavý, že to udělalo jen na plovoučce... Tam kde je dlažba to je v pohodě... 😂

    Jirka PechJirka PechPřed 8 dny
  • Jakoze, kouřovod s fcí komínu, a pan neví vzdálenosti? Tady i těch 50mm je málo drevostavba :)). To mi je líto koupit u cika prostupy za 3tis?

    Michal HoracekMichal HoracekPřed 8 dny
  • "že by se seschnul beton, když se začalo topit" :-D

    Martin ChvátalMartin ChvátalPřed 8 dny
  • toto som videl sto krat tie sadnute podlahy furma setri na polystyrene nekupuje spravne unosny polystyren alebo dava rovno fasadny...to som videl uz tiez..ono si to pak sadne a zastabilizuje sa to tlakom a stane sa to vacinou davno po predani diela ak idu podla planu....uplne svinstvo za usettenie par sto eur......

    SomClovekSomClovekPřed 8 dny
  • tento dům je zadarmo drahý :)

    LukášLukášPřed 8 dny
  • Tak to nakonec nedopadlo zas tak úplně katastrofálně, jak se zdálo z předchozích videí... Až na ten termín teda... 😅 No snad se to do pěti let nerozpadne a bude majitelům sloužit dlouho... 🤗

    Radek PasečnýRadek PasečnýPřed 8 dny
  • kdo si počká ten se možná dočká

    Petr PotměšilPetr PotměšilPřed 8 dny
  • Tyhle videa me bavi nejvic jinak pekny rso :D

    Evo PowerEvo PowerPřed 8 dny
  • Docela mi zajímá jestli je pan Šimek stavební dozor nebo jen nějaký konzultant. Pokud není stavební dozor nemá smysl si ho najímat, když si z něj zhotovitel nic nedělá. Pokud je stavební dozor tak nemá smysl najímat si jaký koliv dozor, protože výsledek je stejný. Od prvního dílu vidíme zjevné vady a chybné postupy. Odvětrání štítu, parotěs, vzduchotěsnost, klopení stropních trámů, hydroizolace, radon, fasáda a špatné oplechování. Chybějící stavební deník. Nic z toho nebylo opraveno. Vždy přislíbena náprava a pak znemožněna kontrola finální úpravou. Výsledek : dům zkolaudován a předán. Co bude majiteli platné, že měl možná stavební dozor pana Šimka, když za pár let bude řešit nemalé vady domu ? Co to chybějící zábradlí ? Co je to za argument, že nebylo uvedeno ve smlouvě ? Pokud je součástí domu schodiště tak podle normy musí mít i zábradlí. Vždyť musí být napsané i v projektu.

    Libor StrihavkaLibor StrihavkaPřed 9 dny
    • @DŘEVOSTAVBY s Pavlem Šimkem Vady při předání by mi až tak netrápily. Jak píšete rok po termínu toho hodně oželítea jste rád, že jste rád. Pochybuju, že opravil naklápění trámu. Upozorňoval jste na nedostatečné spoje trámů. Rozteč vrutů u sádrokartonu. Protrhlý a nedostatečně prolepený parotěs. Chybějící odvětrání střechy. Pokud došlo k nápravě máte to zmínit ve videu. Pokud ne tak je to podle mne docela závažný problém do budoucna. Je mi jasné, že se klient ocitl v pasti, ale tímto způsobem tu past jen časově oddálil.

      Libor StrihavkaLibor StrihavkaPřed 7 dny
    • víte hodnotíte dle videí. Vezměte variantu kdybych tam nebyl - tak tam vůbec není parotěs, fasáda by byla o 2 stupně horší než nyní, parotěs by borec lepil přímo na těleso komína. Samozřejmě, že bylo vše opraveno, ale ke 100% to mělo rezervu. Vidíte to z toho předání - po roce od původního termínu prostě oželíte viditelné vady, protože a) chcete bydlet b) byl by ten amatér vůbec schopen to spravit když mu trval rok od termínu?

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 8 dny
    • @Martin Chvátal Jak píšu v tom případě si můžu hlídat stavbu sám. Jestli má dozor jen upozorňovat a já se hádat se zhotovitelem je k ničemu. Osobně si myslím, že dozor má dbát na dodržování norem a zhotovitel musí zjednat nápravu. Když dozor u kolaudace upozorní a doloží vady nemůže být zkolaudováno si myslím. Z toho mi vychází, že pan Šimek není stavební dozor. Jinak nic proti panu Šimkovi jeho videa mi baví a jsou poučná.

      Libor StrihavkaLibor StrihavkaPřed 8 dny
    • Dozor má jen omezené pravomoce. Co by podle vás měl udělat, aby zhotovitele donutil provádět dílo lépe. To si ještě myslím, že tady pan Šimek zabránil dosti prasárnám, vzhledem k tomu, že parotěs nechtěli dávat VŮBEC. TDI kontroluje provádění díla, nachází a upozorňuje na nedostatky, stojí na straně investora, ale se zhotovitelem není nijak smluvně vázán. Je to investor, kdo má se zhotovitelem podepsanou smlouvu, a záleží na tom, co ve smlouvě má, jaké biče na zhotovitele může použít.

      Martin ChvátalMartin ChvátalPřed 8 dny
  • 0:58, 4:24 myslim, že ty zásuvky nad umyvadlem tu umývací zónu kolem baterie nesplňují

    MrJacon95MrJacon95Před 9 dny
  • pane Simku, zkuste nekdy otevrit hotovej rozvadec, at se trochu pokocham... dekuji

    Zdenek MechejrZdenek MechejrPřed 9 dny
    • Uznávám, pro elektrikáře by to byla asi často lahůdka :-D

      Michal NovákMichal NovákPřed 8 dny
  • videl jsem dobre, ze tam meli jako hl.vypinac v rozvadeci proudivy chranic....? (pardon, nemoc z povolani...🤗)

    Zdenek MechejrZdenek MechejrPřed 9 dny
  • doporučení je také potřeba prověřovat. Stále platí a bude platit důvěřuj, ale prověřuj.

    martinmczmartinmczPřed 9 dny
    • Záleží na tom jestli ten co doporučoval neměl na ně pifku nebo v tom nechtěl být sám :D

      JanJanPřed 5 dny
  • I když je to hnus, tak pořád pouze estetický. Mnohem více by mě strašily ty kroutící se trámy, příčky že střešních latí a prostě vše co je schované pod sádrošem

    Martin SukMartin SukPřed 9 dny
  • No, co na to říct. Být majitel tak toho jedince asi roztrhnu. Ty výmluvy co nejde, co a jak a proč se stalo a nešlo... A rok po termínu? WTF? Jestli nebyla sleva alespoň 50% z ceny, tak nevím... Teď by mě zajímalo jak bude dům vypadat za rok...

    1234kohi1234kohiPřed 9 dny
  • Pane Šimek.Přestanťe neustále urážet živnostníky obecně.Neustále mě tyhle pomluvy vytáčejí.Rád sleduju vaše videa ,protože je v nich hodně zajímavých a poučných věcí ,ale tohle to vaše navážení se do ičařů mě neskutečně vytáčí.Jak k tomu příjdou ti co to dělaji kvalitně a nemůžou za tyhle panáčky co jsou pekaři ale někdo jim udělal garanta?A jestli si myslíte ,že stavět s s.r.o je nějaká výhra tak mám hned několik klientů ,kterým jsem po těchle sročkách dodělával domy.Klidně se můžete přijet podívat.

    Jan JanekJan JanekPřed 9 dny
  • Dobrý den, p. Šimku mohl bych znát jméno živnostnika, který stavěl tento kousek děkuji za odpověď 🙂

    Honik MalinskýHonik MalinskýPřed 9 dny
    • @martinmczani ne, vlastním dřevostavbu již 15 let od Rakouské f.ELK a max spokojenost jen mne zajímá , který živnostník z našeho dvouměstí to stavěl🙂

      Honik MalinskýHonik MalinskýPřed 9 dny
    • potřebuje postavit boudu pro psa?:D

      martinmczmartinmczPřed 9 dny
  • Rád se dívám na vaše videa a vás si vážím pro vaše znalosti, hodně jsem se naučil zde. Přesto jsem živnostník a reklamace nemám. Práci si vybírám z nabídek, zlých a problematických zakázek se rozhodně nevyhýbám. Lidé si o mé práci předávají kontakty a pobízejí mne. Myslíte že si zasloužím vaše rozhodně ne živnostníka? A myslím si že nebudu sám kdo si toto bude o své práci myslet. Přesto na vás nezanevřu a vždy se budu těšit na další video :-)

    Ivan KAlivodaIvan KAlivodaPřed 9 dny
    • @DŘEVOSTAVBY s Pavlem Šimkem Ano. Pochopil sem vás už před tím. A ano, jsem řemeslník.

      Ivan KAlivodaIvan KAlivodaPřed 9 dny
    • A máte e-mail na seznamu? :-D

      Petr KPetr KPřed 9 dny
    • Ivane otázka - jste řemeslník na ičo (=většina) nebo ičař, který staví domy.

      DŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemDŘEVOSTAVBY s Pavlem ŠimkemPřed 9 dny
  • Najhorsie na tom je ze ta rodina sa tesi na dom a mozno za 10 rokov to spadne alebo bude zatekat do domu

    Ku CoKu CoPřed 9 dny
  • Zdravím,pane Šimek,děláte dozor i na modulové domy?

    Pavel VoborníkPavel VoborníkPřed 9 dny
    • Dělá veškeré typy dřevostaveb!

      Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
  • Kvalita HNUS. Vašnosto, tohle nebrat!

    franta 1franta 1Před 9 dny
  • to bude vypadat, ta fasáda :D

    MC PREDÁTORMC PREDÁTORPřed 9 dny
  • Si TOP týpek💪💪💪💪💪💪 Klobúk dole, len tak ďalej 💪💪💪

    JaresiJaresiPřed 9 dny
  • škoda že se nemůžeme kouknout dovnitř rozvaděče jak je vydrátovaný ( myšleno tak že nevidíme úpravu kabeláže v rozvaděči )

    Faolins KingFaolins KingPřed 9 dny
    • ten rozvaděč je na první dobrou prasečina. v Německu už je předpis že musí být minimálně 1/4 volná. Jak vychází tepelné ztráty? 2 jističe na zásuvky v kuchyní? jako fakt? Letos už by taková elektroinstalace neprošla....

      hudosekhudosekPřed 9 dny
  • Sorry jako, ale odstipnuta dlazba neni akceptovatelna, proc jako, kdyz je to opravitelne. Nechapu jak u sadrose, muze byt stena tak krive ze to u oblozky udela takovy fuk. Podlahy klesaji taky mi v technicky klesla je na ni tezkej bojler. Ale v mistnostech to maji hrozny, ty fuky pod listama z toho bych byl na prasky. Ja si listoval sam, ma tedy pvc listy ale poctive jsem je vrtal, aby kdyby nahodou je snadno dam niz.

    Martin Maťha, Ing.Martin Maťha, Ing.Před 9 dny
  • Díky za postřeh k silikonům👍. K 9:38 sedání podlah mám za to, že izolační desky pod betonem sesedají působením nerovností podkladního betonu - nerovnoměrného rozložení tlaku - tlakových bodů. Pokles můžou podpořit i zbylé kuličky z pilou řezaného polystyrenu, nebo přesahy napojení asfaltových pásů. Do koupelny, kde není třeba kročejový útlum, dávám polystyren v pevnostní třídě 100 kPa, ale loni se přihodilo, že zákazník trval na tom ať zpracuji jeho EPS 70 kPa který měl už připravený na stavbě. Teď po roce se tam vracím měnit původní bytové dveře za nové, a tak mrknu do koupelny, jak si ta EPS 70 kPa pod betonovou podlahou vede, a co na ni říkají ležaté silikony, v koupelně kde velká část rozvodů je tažena právě vrstvou podlahové izolace, a pevnost desek tak zeslabují různé výřezy a drážky. 7:55 Beton se v této fázi nemá šanci, na výšku, takto smrsknout.

    Obkladač PrahaObkladač PrahaPřed 9 dny
    • Propadlé podlahy jsou určitě sednutím polystyrenu - otec tohle taky má v domě a mlátil se do hlavy, protože to udělal, dlažba je těžká a na tom prostoru je to moc váhy... - někde si to sedlo i o víc než půl centimetru... bohužel stavěno svépomocí.

      ypsilonxypsilonxPřed 9 dny
  • pozrel som vsetky vase videa.A dospel som k nazoru, ze drevostavba je obrovska chyba co moze clovek spravit. Stavia sa to rovnako dlho ako murovane. Ale chyby ktore pucuju sa skor ci neskor objavia a to co dokáže napr. taka voda ani nevravím. Proste za mna drevostavba uz vobec a to som bol velky fanusik. Verim, ze teraz pridu stupidne reci o tom ako sa fusuju murovane stavby. Ale tehlu a beton mi voda nerozhnije a aj pri najvacsej fuserine to opravim. Ale skladbu steny alebo vytopenej podlahy v drevodome. Mozem okaslat. Alebo obycajny kondenz pri fuserine pri foliovani.

    Peter RuzovicPeter RuzovicPřed 9 dny
    • Peter Ruzovic Přesně dřevostavbu nikdy.

      BoBaY 55BoBaY 55Před 9 dny
    • Mam stejny nazor

      Raffa ZodRaffa ZodPřed 9 dny
  • Čekat dva roky. Na stavbu hrůza. A rok po termínu děs.

    Milan a EmmaMilan a EmmaPřed 9 dny
  • Tohle si sedlo, tohle vypraská, sokly jsou zralé na předělání, obložky nesedí se zdí. No tady to je komunistické stavitelství v heslu milimetr žádná míra i když snad ani paneláky, které stavěli téměř výhradně pod vlivem nepraskali po 2 měsících tolik :D Tenhle dům buď prodat nebo zapálit a začít znova.

    Sarutobi Shinobi no KamiSarutobi Shinobi no KamiPřed 9 dny
  • aj externisti sa dajú zorganizovať na 1 deň presne. Takto to bez problémov robíme na celý rok dopredu a koordinujeme počas realizácie, väčšinou chceme nástup skôr ako hovorí harmonogram. nie je problém.

    TheOVCATheOVCAPřed 9 dny
  • Nam taky firma zateplovala fasadu a bytovce a kdyz jsem se ptal na kvalitu a spolehlivost firmy kterou na doporucoval sef udrzby OBD Kladno, tak taky rikal, ze s nimi nikdy nebyl problem. Kazdopadne po dokonceni tomu neverim, pouze vse vzdy ututlali a obkecali... V zivote bych tu firmu nemohl doporucit.

    Ricardo XRicardo XPřed 9 dny
  • 3:52 ha ha :-D 3f chránič místo vypínače

    SForman 26SForman 26Před 9 dny
    • @Bourák Tom přepěťovou ochranu řeší vyhláška stavebního zákona 268/2009 par.36 a ČSN 33 2000-4-443 říká že se musí udělat analýza rizika u jiných staveb než je uvedeno. Jelikož je to rodinný dům a dřevostavba, tak bych se o tom ani nebavil. U centrálního chrániče sice máte pravdu, ale když tam nebude a všechny obvody budou za 30mA tak rozumný revizák to dá maximálně do závad, ale nenapíše zápornou revizi, jelikož z hlediska bezpečnosti je to v pořádku.

      pool mofypool mofyPřed 5 dny
    • @pool mofy přepěťová ochrana není povinná ani pro dřevostavby. 300mA chránič musí být v dřevostavbách jako centrální chránič a pak až klasické 30mA. Jedná se o souběh dvou norem a bez něj neuděláte revizi.

      Bourák TomBourák TomPřed 8 dny
    • @Ľuboš Marák to bude 100 nebo 300mA protipožární, ovšem jestli všechny okruhy, což v dnešní době musí být je 30mA, tak je tam prakticky zbytečný, ale není to zas taková chyba, jenom je to dražší, spíš mě udivuje jaktože tam není přepěťová ochrana, to by nemělo projít kladnou revizí a o ověření návrhu rozvaděče taky dost pochybuji.

      pool mofypool mofyPřed 9 dny
    • top centralny :D mozno dali 300mA :D

      Ľuboš MarákĽuboš MarákPřed 9 dny
  • Dostali dobré doporučení. No otázka asi je, jestli ten, kdo doporučení dával, měl taky kvalitní stavební dozor. Bez pana Šimka by tahle stavba určitě byla hotová dříve a zákazník by nejspíš o naprosté většině problémů neměl tušení, takže by klidně taky mohl doporučovat dál - nízká cena atd.

    Tomáš KotTomáš KotPřed 9 dny
    • Přesně toto mně napadlo také.

      Josef MusilJosef MusilPřed 7 dny
  • Nechybí trošku závěr? Přijde mi že se nejvíce řeší optické praskliny SDK, odštěp obkladů, akrylované napojení 2 konstrukcí atd., ale závažné komplikace zůstávají? Dozor to takto nechá? Špatné oplechování střechy, vikýřů, atik, příčina sedání podlah, tepelný most pod okny? Jak to že byla stavba předána. Kvůli těmto z pohledu laika skrytým vadám si zvu odborný dozor na stavbu, a ne aby prudil stavaře ohledně "pohledových blbosti" na kameru a dělal si tím jen reklamu- show. Pokud jsem nezaregistroval odstranění těchto závažných závad, tak se omlouvám za prudérní koment. Předání probíhalo na kraji podzimu a dle provedení ve videu usuzuji že budou už po první zimě na stavbě problémy s kondenzací a zatékáním, a na praskliny v SDK si ani nevzpomenou.

    Jakub KratochvílJakub KratochvílPřed 9 dny
    • @Jakub Kratochvíl sám jste slyšel komunikace bod mrazu -> navíc on sám to tam dělat jít nepůjde, napsal X mailů bez odezvy... investor pak se nechal uvrtat kolaudací před předávkou - co víc asi o tom??? Zhotovitel vydrbal s investorem...

      ypsilonxypsilonxPřed 9 dny
    • @Jakub Kratochvíl Stavební, technický nebo autorský dozor - nevím, proč se to tak hrotí a rozlišuje se to! Je to slovíčkaření, nic víc! Prostě dozor je od toho, aby co nejvíc problémů včas podchytil, nechal opravit a pokud možno, zaručil se za kvalitní výsledek celé stavby.

      Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
    • @najty OK pokud se to bude brát jako posouzení kvality provedení stavby "Nezávislým stavebním dozorem" takže "technickým dozorem" tak je to v pořádku. Myslel jsem, že tu p. Šimek funguje jako Stavební dozor, protože se to tak dle mého tváří. Pokud by figuroval na této stavbě jako stavební dozor tak, dle stavebního zákona zajišťuje kontrolu provedení dle dokumentace a příslušných norem za což nese i "nějakou" zodpovědnost. Technický dozor stavebníka může teoreticky být kdokoli, bez závazků, bez výsledku. Nic proti panu Šimkovi.. Škoda jen, že se dům dostane až k předání se závadami, které mají vliv na kvalitu funkčnosti a trvanlivosti provedení domu. TZN. za 5 let hrůza a za 10 všechno znovu. V tomto případě tedy investor netlačil dostatečně na opravy poukázaných vad o firmě se nemusíme ani bavit. Praxe, za 5 let prodá naštvaný investor nemovitost, kterou koupí na 30let hypotéku jiný jako "5ti letou novostavbu", který buď postupně pustí chlup do oprav a nebo bydlí v plísni a vlhkosti a kouká jak mu postupně odpadávají omítky obklady, praskají stěny atd. Ale hlavně, že byl u kolaudace hasící přístroj a podepsaný předávací protokol od stavební firmy. :-D

      Jakub KratochvílJakub KratochvílPřed 9 dny
    • Nechci mluvit za p. Šimka, ale pokud vím, tak nezávislý stavební dozor má zkontrolovat stav, zjistit chyby a na nápravách chyb už se mají domluvit investor a zhotovitel, tady dozor už vůbec nefiguruje...

      najtynajtyPřed 9 dny
  • Rok po termínu je mazec. Bohužel situace je taková, že když si investor bude chtít dát do smlouvy sankce za porušení termínu předání díla, tím myslím déle než je stanoveno, tak téměř žádnou firmu neseženete. Protože sankcí dopředu se každá firma bojí. Ví že na termíny kašle pes. A tak je to s jakýmkoliv řemeslníkem. Zkuste si dát i na malé práce do smlouvy termín předání. Žijeme v čechách....žádnej řemeslník vám na to nekývne a už vůbec nic takovýho nepodepíše. Tak daleko jsme to bohužel dopracovali. Hlavně že nám tu dělají na stavbách samý ukrajinci.

    TheSpatzi79TheSpatzi79Před 9 dny
    • Je to děsný no - smlouva o dílo je defacto jen cár papíru, se kterým si můžete vytřít zadek..

      Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
  • Ten chránič jako hlavní vypínač je good. :-)

    Milan ČížekMilan ČížekPřed 9 dny
    • @Koudy11 pokud nemáte k ruce projekt od hromosvodu tak nelze dlat nejmenší závěr

      Bob FazolBob FazolPřed 3 hodinami
    • A co chybějící svodič přepětí?

      Koudy11Koudy11Před 9 dny
    • pravděpodobně selektivní 300mA, takže za mě ok.

      amaseamanamaseamanPřed 9 dny
  • tak to je humus....

    Petr LANDSFELDPetr LANDSFELDPřed 9 dny
  • jaka muze byt sleva kdyz dostanete omlacenou koupelnu? to bych asi nerozdejchal.. tvl ta podlaha by me desila :O... rok po terminu???? :o

    Martin KolářMartin KolářPřed 9 dny
  • To jako fakt? A je po sazkach 😂 tak to jsem nečekal..

    Jakub VévarJakub VévarPřed 9 dny
  • To sem poznal hned podle toho svetru :D

    Pavel KošPavel KošPřed 9 dny
  • Teď to nechat 5 roků sednout a jen si užívat praskliny....pak tam ale hlavně nahnat někoho šikovného....😉takto na oko pěkný...Rychle prodat 😆a nechat se nikoho dívat na detaily.DREAM

    M SM SPřed 9 dny
  • Prosím proč nezveřejňujete informace o projektu, kde bude vypsaný také zhotovitel? Lidi by si měli dát pozor na takové lemply.

    ProtonProtonPřed 9 dny
  • tohleto neni normalni...vzdyt to meli téměř hotovo!

    Vojta HrabánekVojta HrabánekPřed 9 dny
  • twl rok po termínu a ještě s omlácenou dlažbou a ty lišty no to je fakt masakr

    pidzej78pidzej78Před 9 dny
  • A já se těšil že budete sklízet 🍒 😂😂

    Ondřej nezájemOndřej nezájemPřed 9 dny
  • no ja k tym dierkam v obklade a dlazbe, skrabancom na parapetach a potobne. Ja vzdy taketo veci prirovnam k autu. Objednam si mercedes za 200 000 a donesu mi ho s dierou v celnom skle, na streche skrabance, vo vnutri bude popraskana koza, NO toto by predsa nikto nechcel na novej veci mat. Tak preco toto dokazu robit na novostavbe. Proste to je pre mna nepochopitelnee

    Andrej JursaAndrej JursaPřed 9 dny
  • Jake byly pokuty a slevy za ten rok po termínu a odhalené škody?

    Adam KaplarAdam KaplarPřed 9 dny
    • Jak budu daleko od pravdy, když tipnu NULA?

      Koudy11Koudy11Před 9 dny
  • Kvalita nič moc. zverejniť meno firmy a dať si pozor na nich

    AgraelDemonLordAgraelDemonLordPřed 9 dny
  • Dobry den p. Simek, s prihliadnutim na vsetky nedostatky od hrubej stavby az po finalizaciu, aka bola kompenzacia, zlava. Je vobec mozne takyto dom uzivat. Dakujem

    Michal KalickyMichal KalickyPřed 9 dny
    • @SomClovek 8:26

      PeterTorettoPeterTorettoPřed 6 dny
    • @SomClovek vo videu to spomínal...

      PeterTorettoPeterTorettoPřed 6 dny
    • @PeterToretto nikde som nrpostrrhol diery po statickom ukotveni docasneho zabradlia do nosnej konstrukcie...takze asi nebolo resp bolo na papieri

      SomClovekSomClovekPřed 6 dny
    • @SomClovek bolo dočasne zábradlie ;) ..

      PeterTorettoPeterTorettoPřed 6 dny
    • @SomClovek přesně. Podmáznuté celé…

      DJ TwentyDJ TwentyPřed 8 dny
  • To je mazec ten termín. Ten rozvaděč jak tam je všecko od Shneidera a pak ten EATON :D

    KillerozKillerozPřed 9 dny
  • podľa mňa ten dom sa rozpadáva a nie sadá! 🤔

    Igor BorsanyiIgor BorsanyiPřed 9 dny
  • Seschnul se beton, jak se začalo topit. :-D :-D

    Pavel SmekalPavel SmekalPřed 9 dny
    • já nemyslím že seschnul beton teplem, ale spíš se roztáhnul dům jak se začalo topit :-D :-D :-D

      Tomas von AuwalTomas von AuwalPřed 9 dny
    • To je velkej šibal. Že to vůbec řekne. Beton neschne, beton zraje. Takže to pokládali na nevyzrálej beton. Prasata.

      martina seifertovamartina seifertovaPřed 9 dny
    • ak to nie je dobre urobené,videl som už aj 1 cm pokles podlahy

      Pavol BogarPavol BogarPřed 9 dny
    • asi odporník :D

      US CzechfarmerUS CzechfarmerPřed 9 dny
  • a aky je z toho zaver? no takyto dom nekdo zbucha dokopy je to jedna katastrofa a ide sa dalej, maju zakazky a stavaju. Tak naco to potom robit poctivo, ked sa to da ojebat a viac zarobit? naco je potom stav. dozor, ked si z toho firmy nic nerobia aj tak, zodpovednost nula, zaruka a reklamacie nula....

    R. P.R. P.Před 9 dny
  • Všechno je dnes bohužel ve stavebnictví možné, ale co sakra nechápu - proč si klient nezasmluvnil dostatečné penále za prodlení?? Protože tohle není 20%-ní skluz, to je snad 200%!!! To přeci měl dávno s firmou vymést ne??

    Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
    • @Jiri Riedl No tyhle všechny argumenty - parta spolehlivých chlapů apod. samozřejmě dávno znám a četl je tisíckrát. Stejně bych do tohoto systému nikdy nešel, ikdyž bych pár stovek tisíc zřejmě ušetřil. Řeknu Vám, že to jsou neskutečný nervy, jen uhánět hlavní firmu + pár dalších firem jako oknare, topenáře, VZT apod. Prostě jsem po zralé úvaze zvolil variantu jedna hlavní firma na většinu věcí a pár jakoby "high-level", uživatelských vyčlenit zvlášť, konkrétně to jsou olna, žaluzie, dveře, podlahy, TČ a rekuperace. Spousta lidí jede úplně na klíč, takže je to jakýsi kompromis mezi tím uhánět 20 profesí a jednou firmou na celý dům... Varianta něco si udělat zcela sám naprosto nepřicházela v úvahu už od začátku.

      Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
    • @Guarrdian1984 opustit práci na rok.Vím zní to děsně,ale to co ušetříte na stavbě dozorováním,vybíráním si malých firem, aby jste to nemusel dát velké která je drahá.Zkuste si to spočítat....Jen klasická základovka od firmy cca 300t,sám s chlapama co to uměj za půlku,atd,atd

      Jiri RiedlJiri RiedlPřed 9 dny
    • @Jiri Riedl Taky jsem to chtěl, ale není čas a energie, když máte 2 malé děti! ;)

      Guarrdian1984Guarrdian1984Před 9 dny
    • Protože jsou lidi najivní a v dnešní době nedostatku firem,se uchytí jakákoliv firma.Vymést můžete,ale majitel měl určitě smlovu na prd,žádné postihy nebo směšné.Jak říkám všem,raději sám,nebo po částech s tím,že sám nastuduji jak to má být a budu si to hlídat!

      Jiri RiedlJiri RiedlPřed 9 dny
  • Docela mě zaráží, že investor je u těchto malých firem v takové pozici, že čeká o mnoho měsíců, někdy i pár roků déle a dílo neodpovídá kvalitě, tudíž je to krásný příklad nepřímé úměry, kdy nejvíce kvality tam bylo, než se k pozemku dostavil první zaměstnanec firmy. Jistě se jim i něco málo podařilo, ovšem proč se tedy nedržet něčeho co jim jde a zabezpečovat pouze části stavby. Pane Šímku, rád bych se vás zeptal, zda-li v případě, kdybyste byl přizván jako stavební dozor k dřevostavbě od úplného začátku s požadavkem na kvalitu i za podmínek, že by se předávka stavby prodloužila o řády měsíců, byl byste schopen eliminovat takovéhle provádění stavby? Naopak, jak šikovně a detailně tedy psát smlouvu, aby se člověk mohl odvolat v případě velkých problémů. Děkuji

    ShinoShinoPřed 9 dny
  • Trochu mě chybí díl o střeše a klempirine. Tam to může být pruser pro celej dům. Jinak je to dům typu: rychlá prohlídka ode dveří ba prodat. Protože třeba ten parotes/neparotes, kondenzace vody do zdi přes přívod vzduchu ke kamnům, popraskaný beton v podlaze bude dál praskat, tepelné mosty = další kondenzace, hydroizolace otázka....ta podlahovka...atd. ne tohle bych fakt nechtěl ani zadarmo.

    Michal OpluštilMichal OpluštilPřed 9 dny
    • @Karel Pokorný Jasně, pokud by byl prostup řádně ošetřen jak z venku, tak zevnitř, tak tam kondenzovat nic nemůže, ale pokud jako zde je "super" parotěs, tak z vnitřní strany je hned za pár centimetrů vata a odhaduji, že zde ta trubka bude stále ještě pěkně studená a už se tam může tlačit na povrch i vlhkost zevnitř...a vata to bude sát a sát...

      Michal OpluštilMichal OpluštilPřed 9 dny
    • @Štefan Michalek díky za potvrzení. Samozřejmě chápu, že pokud je parotěs špatný nebo vůbec není, je v dřevěné stěně zaděláno na slušný průser.

      Karel PokornýKarel PokornýPřed 9 dny
    • @Karel Pokorný keď je funkčný parotes tak nie.. ale tu to bola bieda

      Štefan MichalekŠtefan MichalekPřed 9 dny
    • Jen otázka - proč by měla kondezovat voda do zdi (teda za předpokladu, že je tam funkční parotěs)? Mám to totiž doma podobně, ale s izolací na tom kousku přívodu uvnitř domu. Měl jsem za to, že do zdi se voda ke zkondenzování nedostane...

      Karel PokornýKarel PokornýPřed 9 dny
  • Uprime lituju te rodiny co tam bydli tohle je des jemne řečeno je me z toho smutno

    Ov VolonterOv VolonterPřed 9 dny
    • Pokud si na to vzali hypotéku,což předpokládám že ano, a budou tuhle hrůzu splácet celý život,tak je opravdu lituji.

      Krasne RifleKrasne RiflePřed dnem
    • asi ste nevideli naozajstny des

      Juraj MiklášJuraj MiklášPřed 9 dny
  • Moc pěkný hl. vypínač. Seschnul beton :-D Pěkný.

    Matěj LiškaMatěj LiškaPřed 9 dny
    • jako elektrikář v tom opravdu nevidím nejmenší problém, jen by mě zajímalo kde je štítek výrobce rozváděče

      Bob FazolBob FazolPřed 3 hodinami
  • Nevím co tam dali, ale do podlahy min. eps 150 .

    M KM KPřed 9 dny
    • Je to o penězích, rozdíl mezi 100 a 150 kou je na 90 M2 10k. Listy se měly osadit až po sednutím....

      tomas kutilektomas kutilekPřed 9 dny
  • Já teda nevím, ale kvůli té podlaze minimálně bych to já osobně neprodleně reklamoval a případně nepřevzal. Nemůže to ukazovat na nějaký větší problém pod krytinou?

    Martin RotterMartin RotterPřed 9 dny
  • Pat & Mat nebo i Pejsek & Kočička jsou proti těm fušerum na úplně jiné úrovni, na daleko vyšší. Tohle je možná best trága...

    Pc WifiPc WifiPřed 9 dny
  • 0:58 zásuvka nad umyvadlem? Žil jsem domnění že toto nelze za žádných okolností....

    Ondřej SejkOndřej SejkPřed 9 dny
    • @pool mofy teď jsem se díval na ty moje tango zásuvky se clonkami, a všechny mají IP40

      MililiVantiliMililiVantiliPřed 8 dny
    • @pool mofy Ano, máte pravdu, že nemají krytí. Stále je ale lepší mít nad umyvadlem zásuvku alespoň se clonkami, než bez nich.

      MililiVantiliMililiVantiliPřed 9 dny
    • @MililiVantili mílíte se, tyto zásuvky mají stále IP20, clonky slouží jako dětská pojistka

      pool mofypool mofyPřed 9 dny
    • @Tomáš Doubek přesně tak, dneska už i obyčejný tanga zásuvky mají clonky, takže se tam ta voda nedostane ani pod tlakem.

      MililiVantiliMililiVantiliPřed 9 dny
    • Norma hovori o umvyvadle a jeho odkladacim prostoru. Vubec nepocita s timto druhem umyvadel, a taky nepopisuje umyvadlo v rohu. Pokud je to 120cm nad podlahou a je to za produvym chranicem (jakoze zasuvky i svetla dnes uz jsou standard), tak je to absolutne ok. Davaji se IP44 kryti jeste pro vetsi moralni jistotu.

      Tomáš DoubekTomáš DoubekPřed 9 dny
  • 7:56 - tak tohle poví "profík". Takže přiznal, že pokládali na mokrou podlahu.

    Bandog 007Bandog 007Před 9 dny
  • Jo, tak ta kořalka z těch třešní by se dala ještě stihnout 🤘 Jen se nestihne odvětrat...

    Lubos JanekLubos JanekPřed 9 dny
  • By me zajimalo jak vyresil prostup kominu horlavym stropem, nehlede na to, ze norma rika 5cm od horlavych materialu, ale v provetranem prostoru.....a nevim v kterem roce to pan montoval, ale kominy s Al plastem by se montovat nemeli.

    Oto GerychOto GerychPřed 9 dny
  • sorry, otras, a prave taketo videa ma odradzaju od drevostavby.... jasne, je to rychle a ma to vyhody.. ale za predpokladu, ze to uz dnes takto praska, teda pracuje.. co to bude za rok, a co za 10 rokov ? ved tie praskliny na dlazbe su hnus..

    euroovca25euroovca25Před 9 dny
    • @Nakamura65 to mate pravdu

      euroovca25euroovca25Před 9 dny
    • Nemyslím si ,že dřevostavba je rychlejší,pokud to není udělané v hale a na místo dovezené,smontované a do týdne se bydlí.

      Jiri RiedlJiri RiedlPřed 9 dny
    • @euroovca25 No tak vidíte, nemá to nič spoločné s technológiou stavby domu, rovnako vám to sadne a praskne v murovanej stavbe ako v drevostavbe keď nedodržíte technologické postupy a pauzy

      Nakamura65Nakamura65Před 9 dny
    • @Tomáš Doubek Tak třeba osobně u KB bylo bance jedno z čeho to je, více je zajímá lokalita. Stejně tak jim bylo zcela jedno zda to bude dům v kategorii D např. či pasivní dům. Zajímala je jen plocha. To že je to kvalitativně i provozně něco totálně jiného je vůbec nezajímalo. Jen plocha a lokalita...ale taky záleží na bance, odhadci apod.

      Michal OpluštilMichal OpluštilPřed 9 dny
    • @euroovca25 dobre napsane. Vubec nechapu, proc tam nekdo dava beton. Do drevostavby! Totalni nesmysl dle meho :)

      Tomáš DoubekTomáš DoubekPřed 9 dny
  • Pan Simek zrejme jeste nezna nejmodernejsi trend v podlaharstvi, odvetravane podlahove listy :-)

    Jiri LaszyJiri LaszyPřed 9 dny
    • Prostě udělal dilatace jak mezi podlahou a zdí, tak mezi podlahou a lištou :D

      Strašný LáďaStrašný LáďaPřed 9 dny
CSworld