Na situaci ve státě jsem rezignoval. Může se stát, že skončím, okýnka byznys nespasí, říká Pohlreich

13. 10. 2020
310 578 zhlédnutí

Nejde vyloučit, že skončím, kdo by nebyl naštvaný, jestli jsme si mysleli, že na jaře to bylo tvrdý, tak teď to bude doopravdy hustý, na situaci v tomto státě jsem rezignoval, snažím se zachránit svůj byznys, na slevy nevěřím, říká šéfkuchař a restauratér Zdeněk Pohlreich. Podnikání je paralyzováno, spousta lidí přijde o práci, já bych posílal lidem na občanku peníze na živobytí, dodává.

Celý rozhovor sledujte na www.DVTV.cz
ODEBÍREJTE NEJLEPŠÍ ROZHOVORY NA CSworld: bit.ly/DVTVYT
Sledujte nás na sítích: FACEBOOK: facebook.com/DVTV.cz/
INSTAGRAM: instagram.com/DVTV
TWITTER: twitter.com/DVTVcz

Komentáře
  • Je to absurdná tragédia. Celá korona "vírus" je fatálny podvod. Úmrtnosť na covid 19 je porovnateľná s bežnými vírovými ochoreniami vrátané chrípky a podobne. Na chrípku zomrie ročne na celom svete cca 1 a pol milióna ľudí. Na corona "vírus" zomrelo cca 1 milión a dvesto tisíc ľudí za 10 mesiacov. Corona "vírus" v úmrtnosti evidentne nedobehne ani chrípku !!! Intelektuálny úpadok ľudí je až zarážajúci !!!

    Alexander BenčickýAlexander BenčickýPřed 9 hodinami
  • Tak skonči no...my se z tebe fakt neposereme...stejně ty tvoje blafy nikdo nežere

    Zdeněk SáčekZdeněk SáčekPřed dnem
  • 3:19 co byste mu řekl? :D asi vím co by mu řekl :DD

    JoannaJoannaPřed dnem
  • Chudák milionář si stěžuje😷

    Edmond DantesEdmond DantesPřed dnem
  • Přejděte na CSworld a poodhalte trochu vaše zkušeností kolem vaření, vedení , práce s lidma , myslím že jste dobrý šoumen , něco končí a něco může začít . Hodně pozitivní nálady přeji.👍😄 Hlásím se jako první odběratel.

    Josef VernerJosef VernerPřed 3 dny
  • Proc tam mají tu vodu když se nemůžou napít. XD

    Martin KosarMartin KosarPřed 3 dny
    • Pohlreich je právě jeden z mnoha kterým jde jen o zisky a jak na tomto stavu vydělat.....ty jeho kecy už nejde poslouchat.

      JoannaJoannaPřed dnem
  • Než přiznat, že ekonomika s tržním kapitalismem nefunguje tak zařídit něco, co ochromí svět stejně jako světová válka, která díky dnešním zbraním není možná.. vítejte ve světě lží.

    Martina VanaMartina VanaPřed 4 dny
  • Ta rouška co má Zdeněk je dost vtipná :-D

    fouoii gyhhfouoii gyhhPřed 5 dny
  • řeknu to asi takhle, jedná se o jeho byznys a brečí právě proto, že mu stát mrdá jeho zaměstnání, ale pokud to položí aj Zdendu, tak jsme s restauracemi a hospodami v prdeli :(

    Jirka Bounty StieglerJirka Bounty StieglerPřed 5 dny
  • Konečně přichází doba, kdy si lidé začínaji uvědomovat, že si asi budou muset hledat jinou práci. Současná situace může trvat i několik let a to si všichni ti restauratéři, holely a cestovní ruch myslí, že to přečkaji s dotacema od ostatních pracujících lidí?

    Pavel VanekPavel VanekPřed 5 dny
    • běhala po městech a hledala novou práci....

      soinhu foitusoinhu foituPřed 3 dny
  • Nojo, hospody se musely zavřít, protože se zavřely školy.... že by to prý bylo společensky nepřijatelné. Tak uvažujou ti, co mají stálý příjem od státu.

    minij hooiminij hooiPřed 5 dny
    • běhala po městech a hledala novou práci....

      fouoii gyhhfouoii gyhhPřed 5 dny
  • Je to kreten namachrovanej a varit v porovnani s jinymi fakt neumi. Nema ani jednu michelin hvezdu natoz dve. Namachrovanej curak co prudi v televizi do jinych kucharu.

    Marek Surb0ntMarek Surb0ntPřed 6 dny
    • Dělala jsem kuchařku na hotelu v březnu jsem přišla kvůli koroně o práci a musela si nějak vystačit sama.... Pak když se to uklidnilo začala jsem dělat v kuchyni v restauraci...

      soinhu foitusoinhu foituPřed 3 dny
  • o par dni pozdeji na staromaku :D

    Jaroslav UvizlJaroslav UvizlPřed 6 dny
  • Zrovna kuchaři si restart zaslouží. Ty 12h až 16h šichty jsou pekne jebat. A PLATY? Půlka zdanena druha na černo, ktere se kuchaři nepočítá do důchodu ani zdravotního pojisteni. Nemoznos si radne vybrat dovolenou. Kucharina v CR patří mezi práce téměř srovnatelné s otrocinou.

    Lopata KladivoLopata KladivoPřed 6 dny
    • Nejnovější trailer FREE GUY: csworld.info/mem/video/fcuYgaSbpZOAinc.html

      minij hooiminij hooiPřed 5 dny
  • Refactor je idiot🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇨🇦

    Eugene RotterEugene RotterPřed 6 dny
  • Alespoň to jeho jméno byste mohli napsat správně

    MatessonMatessonPřed 6 dny
  • 2:00 “Není to uklidňující”... o den později se zavřeli všechny restaurace.

    opzz xsinopzz xsinPřed 7 dny
  • Polreich už je za tie roky za vodou😁😂 keby zavrel tak ma už do smrti vydelano

    Radoslav PilatRadoslav PilatPřed 7 dny
  • Jak to tak sleduji tak mám asi štěstí dělat v jediné firmě , které díky koroně vzrostly zákázky. :D

    BrawllerBrawllerPřed 7 dny
  • Nie nekonči, ja už čakám keď táto celá “apokalypsa” skončí a pôjdem do Prahy vypnúť a k tomu patrí samo aj Zdenkova reštika

    CassieCassiePřed 7 dny
    • znovu od začátku zvládne! A ty náklady na zaměstnance to chápu, že to má těžké, ale co musí udělat, tak bohužel musí.

      opzz xsinopzz xsinPřed 7 dny
  • Pohlreich je právě jeden z mnoha kterým jde jen o zisky a jak na tomto stavu vydělat.....ty jeho kecy už nejde poslouchat.

    AlabajAlabajPřed 8 dny
    • Tak jako každy kdo se snaží zachránít co vybudoval

      Ondra 2020Ondra 2020Před 6 dny
  • Jen pro blbé připomínám, že přes tu karanténu stále vozí migranty a teroristy, platí jim hotely, byty, domy zadarmo, peníze dostanou na ruku a vy jste zavření doma bez koruny! Gratulujeme.

    Tomáš BouzekTomáš BouzekPřed 8 dny
  • Dneska sem volal na informace ohledně koronaviru Ministerstva zdravotnictví, kde sem se ptal, co to znamená úmrtí v souvislosti s covidem-19 a dozvěděl sem se, že do toho čísla jdou i bezpříznakový pozitivní na PCR test, kteří zemřou při autonehodě. Zaměstnanec ministerstva zdravotnictví ochotně odpovídal na moje otázky a komentoval: tato statistika se používá bohužel ve všech státech, i když jako není úplně validní. Jestli chcete víc informací, prosím podpořte můj kanál.

    Novotného zprávyNovotného zprávyPřed 8 dny
    • csworld.info/mem/video/eKapo5mGs3p4jZ0.html&t Na pardubické bezdomovce Covid-19 příliš vliv nemá.

      CassieCassiePřed 7 dny
  • Zaujimave ze najvic plackaju ty ktory maju najviac.Nech predaju byty milionove a auta.placu lebo nebudu mat na luxusne dovolenky,auta a stet..

    Zdeno CharakterZdeno CharakterPřed 8 dny
  • Nie nekonči, ja už čakám keď táto celá “apokalypsa” skončí a pôjdem do Prahy vypnúť a k tomu patrí samo aj Zdenkova reštika

    zijuiy wttuyzijuiy wttuyPřed 8 dny
  • Dělala jsem kuchařku na hotelu v březnu jsem přišla kvůli koroně o práci a musela si nějak vystačit sama.... Pak když se to uklidnilo začala jsem dělat v kuchyni v restauraci.... Dnes jsem kvůli opatření vlády znova přišla o práci.... Takže mi řekněte.... Jak mi tohle asi pomůže? Vláda kašle na to co se mnou třeba bude... ta mi nepomůže... Teď abych běhala po městech a hledala novou práci....

    Pavla OchotnaPavla OchotnaPřed 9 dny
  • OPATRENIA SÚ DIKTATÚRA....COVID JE VYMYSLENÝ BLUD !!!

    Lucian PetrikLucian PetrikPřed 9 dny
  • Pěkně hospody zavrit kdyz to nejde hotely také a vsichni můžou jit makat do fabriky na 3 smeny az se vse zlepsi tak zase otevrit libi se mi jak všichni placou ze drou bidu s nouzi jak to napsal hezky jeden clovek v prispevcich kdyz tu nejsou zahranicni hoste tak jim je cechacek dobrej NASRAT když může herec pracovat na stavbě jiný zase jezdí autem u posty nez bude lepe tak proc by ti radoby podnikatelé nemohli jit makat do fabriky nez bude lépe ale fuj tam se musi makat ze ano

    Lubos TobiskaLubos TobiskaPřed 9 dny
    • Proč mažete komentáře ????vy Bakalovi demokrati

      zijuiy wttuyzijuiy wttuyPřed 8 dny
  • Nejnovější trailer FREE GUY: csworld.info/mem/video/fcuYgaSbpZOAinc.html

    Víkendová všehochuťVíkendová všehochuťPřed 9 dny
  • mořžná vzpamatuje (leckde s jinými majiteli), ale t hospody, které dělají obědy a večer točí pivo, ty to mají spočítané.

    bofooit gojobofooit gojoPřed 9 dny
  • Jaký byl přínos Polreicha pro českou společnost?

    leon sleon sPřed 10 dny
    • @hovnocucSouhlasim, ale i jemu ted tece do bot.Myslim, ze podnika s rizikem, coz je normal,ale bordel co je ted asi nikdo necekal.

      Hotel CalHotel CalPřed 6 dny
    • Dost značný posun v gastronomii. Jaký byl tvůj přínos?

      hovnocuchovnocucPřed 6 dny
    • Poukazal na to , ze bezmasa jidla jako smazeny syr se sunkou jsou faaakt namky.

      Hotel CalHotel CalPřed 9 dny
  • Já ho chápu, protože tady už nejde "jen" o prachy, tady jde o hrubý zásah do trhu, kdy se jeden obor dlouhodobě ubíjí a nikdo neví proč. Začalo to EET a kampaní, že všichni v gastronomii jsou zloději a tohle už je jen pokračování likvidace oboru. Zřejmě to téhle vládě přijde jako "nepodstatné", jestli se budeme mít jít v poledne z práce kam najíst. To přece není jen o chlastu, na restauracích je dneska závislá většina firem, které nemají vlastní jídelnu. Co se týče turistiky, tak tam ty dopady budou v celé Evropě a tam se to mořžná vzpamatuje (leckde s jinými majiteli), ale t hospody, které dělají obědy a večer točí pivo, ty to mají spočítané.

    Yellow ButterflyYellow ButterflyPřed 10 dny
  • Na myšlení jsme tady MY! (Ty rozhodně ne, Drápale!) 😷

    Andrew LewisAndrew LewisPřed 10 dny
    • 6minutový rozhovor? Tak to je snad i škoda, ne.

      bofooit gojobofooit gojoPřed 9 dny
  • Já tomu také nerozumím.........hospody zavřou a ostatní krámy, obchoďáky, městskou dopravu atd...atd....nechají být. Co to má proboha za význam, že něco zavřou a zbytek, kde je plno lidí tak to nechají být ? Něco mi tady neštimuje !

    Princ SymbolPrinc SymbolPřed 10 dny
  • Je na čase koupit si zatím alespoň Zdendovu kuchařku. Pan Pohlreich mne dokázal vždy inspirovat a pobavit zároveň. Přeji mu hodně štěstí. Já mu věřím, že on to nakonec znovu od začátku zvládne! A ty náklady na zaměstnance to chápu, že to má těžké, ale co musí udělat, tak bohužel musí.

    Jana WawJana WawPřed 10 dny
  • Zaznělo to už tisíckrát, takže hezky po tisící prvé: Podstatou moderního kapitalismu je privatizace zisků a socializace ztrát. Zisky jsou moje, táhněte, holoto závistivá! Pokud jde o ztráty z podnikání...please, help! 😂

    mini polismini polisPřed 10 dny
    • Socializace ztrát je ale možná jenom díky existenci sociálního státu. Podnikání jim navíc nezakázal koronavirus, ale stát, proto je zcela logické od státu požadovat kompenzaci. Co by asi udělal zaměstnanec, kdyby mu stát zakázal chodit do práce? Přijal by nadšeně roli toho, kdo ponese ztrátu za škody způsobené vládními opatřeními?

      hovnocuchovnocucPřed 6 dny
  • zpravodajství ví něco víc než by věděli normálně. Ve skutečnosti je to jenom jednostranně manipuluje, plete jim hlavu a znemožňuje jim chápat věci v širších souvislostech...

    JoannaJoannaPřed 10 dny
  • csworld.info/mem/video/eKapo5mGs3p4jZ0.html&t Na pardubické bezdomovce Covid-19 příliš vliv nemá.

    YouTube HighlightsYouTube HighlightsPřed 10 dny
  • Babica se Sapíkem jedou dál ...a nemusí u toho řvát a urážet lidi...kdo na to nemá ať jde o válu!!!

    Michal OnderkaMichal OnderkaPřed 10 dny
  • Kapitalistické manýry. Pánu podnikateli to hezky stát spočítal. Zdali odvedl na daních tolik, kolik by teď od státu požadoval? Zestátnit tyto podniky a hotovo!

    Vladislav BolešaVladislav BolešaPřed 10 dny
    • Už jsem skoro četl Bolševa místo Boleša :-)

      vojtisekhovorvojtisekhovorPřed 7 dny
    • sestra nez cely zastup vyse zminovanych profesi...

      JoannaJoannaPřed 10 dny
  • Byl jsem u Pohlreicha v Cafe Imperial mockrat a jdu tam vždy, kdy jsem v Praze. Je to pro mě i duvod jet do Prahy. Jídlo je tam vynikající, kvalitní, servis slušný, cena odpovídající. Byla by velká škoda, kdyby tato restaurace - jedna z mála, na které se dá spolehnout - musela zavřít. Stejně tak by bylo škoda Cafe Louvre, protože ta je kvalitou obdobná Cafe Imperial. Byl jsem i v jeho Divinis - to už mně přišlo snobské, drahé, jídla málo - spíš pro potěchu oka a chuťových buněk, než že by se tam člověk opravdu najedl. Křepelka s polentou byla skvělá, ale porce měla velikost předkrmu. Taky se mně nelíbilo, že číšník rychle přispěchal s účtenkou a vyzýval k placení - nechápu, protože restaurace byla poloprázdná. Jinak myslím, že tento člověk udělal hodně proto, aby lidi zvedli svoje nároky na stravování v restauracích, a potažmo restaurace nevařily jen samé blafy.

    Ivan BurdaIvan BurdaPřed 11 dny
  • Ne asi všechno končí a odkud všichni nebudou rezignovat tak ty svině z politiky nikdy nikdy nevyženeme !! Fuck babis zeman i prymula..

    E FfE FfPřed 11 dny
  • Proč mažete komentáře ????vy Bakalovi demokrati

    soinhu foitusoinhu foituPřed 11 dny
  • Zdenda tady vypadá jak doktor z Outlastu. ❄️

    GamsterFailsGamsterFailsPřed 11 dny
  • Ja vim, ze jist na noc neni zdrave 😀

    TheMrProtTheMrProtPřed 11 dny
    • A chlastat? 😷

      Andrew LewisAndrew LewisPřed 10 dny
  • Až se zavřou obchodáky,to bude srandička,jen pro pár tupejch lyžarů a pár idiotů co museli na dovču a natahali to sem.těm běžte poděkovat.

    Peetr GoolmansPeetr GoolmansPřed 11 dny
    • Pamatujete si na rok 1995? Možná máte v živé paměti chřipkovou epidemii způsobenou virem H3N2. Šlo přitom o největší chřipkovou epidemii v rámci samostatné České

      soinhu foitusoinhu foituPřed 11 dny
  • Pak zhasni

    Jakub JanousekJakub JanousekPřed 11 dny
  • 6minutový rozhovor? Tak to je snad i škoda, ne.

    JelineliJelineliPřed 11 dny
    • Většinou bývá na youtube jen kus daného rozhovoru, zkus na jejich webovych strankach, tam jsou celé rozhovory

      Tomáš SuchanTomáš SuchanPřed 10 dny
  • 3:19 co byste mu řekl? :D asi vím co by mu řekl :DD

    woiour loinwoiour loinPřed 11 dny
  • Postihuje to úplně všechny podnikatele a živnostníky, možná pár oborů se naopak na této situaci balí. Ale v globálu se jedná o konec podnikání pro většinu firem. Spíše mi přijde idiotské, že se nesahá na platy státních zaměstnanců, naopak se přidává, ale z čeho se to má ku.va platit. Schodek rozpočtu...teda schodek... spíše totální rozvrat státních financí nás uvede do sraček. O ten zbytek se podělí Babiš, Prymula a spol. Ještě si hošci trošku penízků nasosnou, tu na rouškách, desinfekcích, vakcínách apod.

    Mirek HavMirek HavPřed 11 dny
  • Je to omezování svobody

    cnmmd qiuoocnmmd qiuooPřed 11 dny
  • Tyhle zákony jsou totální kokotiny kdo ty lidi bude platit z čeho budou žít z čeho budou živit děti z čeho zaplatí daně z čeho si budou šetřit a ta almužna 500Kč na den je pěknej ojeb a nepokryje ten plat co měl daný zaměstnanec ale i zaměstnavatel dostat. Je to omezování osobní svobody kdo chce ať jde do restaurace kdy se mu zlíbí kdo nechce bojí se nákazy ať nechodí jsme snad demokratická země ale mě příjde, že je to jak za komára sice jsou vyší platy je více věcí ale věci jsou drahé jak je plat vysoký a to, že je všechno zavřené jak za komára skoro i hranice není tak jedniduché někam vycestovat to se blíží k tomu socialismu hodně ještě ploty s osnatým drátem a psovodi a je to černé na bílím. Jak se zastaví ekonomika tak půjde celý stát do prdele nic nebude fungovat bude inflace peníze ztratí hodnotu koruna bude oslabovat vůče euru bude drahej export ale levnej inport a bude jak Ukrajinci chudí dalších 30 let. Se furt myslí jak zastavit koronavir ale na budoucnost země už nikdo nemyslí máme dluh 500 miliard to už nejsme schopni splatit a oni si furt myslí jak jsme na tom ještě dobře, že si můžou půjčovat do ale luja viz. 2 miliardy na další trsty na kovid naco však v tom mají takový chaos, že ani neví kdo je pozitivní a kdo ne když se lidi testujou i pětkrát do měsíce. Školy zavřou práce zavřou jak asi maturanti udělají maturitu když do tý školy nechodí? Jak asi ekonomika bude zkvétat když nikdo nebude robit? Všechno se pozavírá jen aby jsme se zbavili debilního kovidu který zabil míň lidí než chřipka i než tuberkulóza španělská chřipka mor Sars a podobné chujoviny přitom když byl Sars nezavíralo se nic a i tak jsme se ho zbavili zprávy taky nejsou objektivní všude jen kovid nedozvíš se nic novýho jen kolik jich zheblo a kolik ji má babu a čeká na smrt.

    Vladan VyskočilVladan VyskočilPřed 11 dny
    • Takhle mají alespoň nějaké náhrady od státu. Co vím tak lidi co nejsou v nájmu a mají vlastní hospodu, nebrblaj a sami rozvážejí, to zatím dávají. Prostě hospoda s vysokým

      woiour loinwoiour loinPřed 11 dny
  • Fakta V Nemecku: NA a S Coronou Mrtvi: 9682 od zacatku Plandemie ztoho ciste NA Coronu 1% az 6% to je 100-600 mrtvych Ke srovnani Chripka 2016/2017 22900 Mrtvych jinak ke srovnani Alkohol 202Mrtvych/denne, Koureni 328Mrtvych/denne, chripka 63mrtvych/denne, Corona 26mrtvych/denne meli to gestapo radeji poslat do Kiosku, Rousky skodi zdravi no co ktomu dodat: No na internetovem Foru asi nic ja pujdu radeji bojovat za demokracii na Ulici Dekuji Ondrej Papez

    Ondrej PapezOndrej PapezPřed 12 dny
    • V USA zheblo víc lidí na důsledek lockdownu (nemají na léky, sebevraždy atd.) než na samotný COVID1984. O tom ale mainstream fake news media nemluví....

      delosombresdelosombresPřed 10 dny
    • Nerezignoval, ale už dlouho jsem se nedokázal naladit tak jak bych chtěl. 😔

      cnmmd qiuoocnmmd qiuooPřed 11 dny
  • O jednoho kucharinka vic nebo min, svet se nezbori. To same plati o umelcich a sportovcich, silnejsi prezije. Myslim ze pro tuhle zem ma mnohem vetsi cenu jedna zdravotni sestra nez cely zastup vyse zminovanych profesi...

    MrPablominoMrPablominoPřed 12 dny
  • 2:00 “Není to uklidňující”... o den později se zavřeli všechny restaurace.

    Toxik ProphetToxik ProphetPřed 12 dny
  • Ta rouška co má Zdeněk je dost vtipná :-D

    Toxik ProphetToxik ProphetPřed 12 dny
  • Může jit dělat profesionální plačku na pohřby.

    Crooklyn DodgerCrooklyn DodgerPřed 12 dny
  • Jj všichni rezignují, nikdo nebojuje za svá práva .

    bodoy euirbodoy euirPřed 12 dny
  • Proč mažete komentáře ????vy Bakalovi demokrati

    AlabajAlabajPřed 12 dny
  • Kdo se o ty lidi postara? Z pocatku prece stat potazmo UP. Jo aha, pinglove a kuchari brali minimalku, tak dostanou minimalku i z UP. A take mohou chvili zit z uspor z penez bokem, ktere jsou v gastro bohuzel pravidlem. Kdyz si to vezmu, ze jako zamestnanec zaplatim rocne na danich a odvodech cca 250k, tak ty odvody a dane platim i za tyto zamestnance, kteri berou penize bokem. Na tom logicky nemam zadny zajem. A propo je spousta volnych pracovnich mist, takze se nebojim, ze by lide z gastra nenasli uplatneni. A restauraterum samozrejme pomoci a prihlednout k vysi odvadenych dani za posledni roky. Kdo optimalizoval a zaplatil prd, tak minimalni podpora, muze zit z tech optimalizovanych penez. Kdo naopak odvadel hodne, tak mu pomoci v plne palbe. Takove mam i ja zajem tu mit. Ne cerne pasazery.

    MichalMichalPřed 12 dny
  • Pamatujete si na rok 1995? Možná máte v živé paměti chřipkovou epidemii způsobenou virem H3N2. Šlo přitom o největší chřipkovou epidemii v rámci samostatné České republiky. Chřipkou se tehdy nakazila značná část populace, výrazně vzrostl počet pacientů ve vážném stavu a bohužel zemřely tisíce lidí. I tehdy se rovněž uzavřely školy. a nebyli takovy nařizeni aby z krachovala ekonomika , živnosnici atd. tak by se tu všichny měli probrat a přestat hrat covid divadlo

    Czech Trucker 35Czech Trucker 35Před 12 dny
    • To je všechno lež. V roce 1995 žádná chřipková epidemie ani nebyla. Podle Ústavu zdravotnických informací a statistiky České republiky (ÚZIS) zemřelo v roce 1995 na samotnou chřipku 43 mužů a 87 žen, tj. celkem 130 lidí.

      LusvitLusvitPřed 12 dny
    • To je opravdu "výborný" nápad - ať dobrovolník založí neziskovku (tedy ať to dělá zdarma), která bude posílat finanční "dary" do restaurace pana Pohlreicha aneb pod rouškou

      bodoy euirbodoy euirPřed 12 dny
  • V náhledu jsem četl "Může se stát, že skočím z okýnka.." :D

    Adam VrbasAdam VrbasPřed 12 dny
    • Lol ja taky😂😂😂

      Chanzee MekenzeeChanzee MekenzeePřed 7 dny
    • @Michal Ardelán Však jasně ale já si dělal jen srandu...

      OverDamOverDamPřed 11 dny
    • @OverDam ale prd.. Chce jen prachy pro sebe třeba nás šéf nám dává z vlastní kapsy i kdyžby nemusel a mohl nás vyhodit.. Ale co jsme mu, respektive chlapi dřív, vydělali tak neutráci.. Jezdí dvojkovou Octavii, i když by mohl mít 4 nový superby.. Pohlreich kecá, si vem kolik "vydělal" Na transparentním účtu?.. 6M korun.. Nás je v práci 10, on má kolik lidí, kolik vydělá?.. Je snuška keců od něj aby naaaahodou nepustil chlup pro dobrý lidi ale to on nevidí.. On vidí jen pracuji sílu po který stekne pes dalších 20 čeká za branou, nashle..

      Michal ArdelánMichal ArdelánPřed 11 dny
    • No jestli ten lockdown bude tak pan Pohlreich fakt asi skočí :D

      OverDamOverDamPřed 12 dny
  • Není konec jen v jeho oboru. Nojo, když poslouchá česká media, jeho názoru se nedivím. Co nechápu je. Proč se provozovatelé restaurací, barů, hospod, hotelů, penzionů, nedomluví a nevyjdou všichni do ulic. Ostatní z jiných oborů by se přidali. přidali

    Nelli FreislebenNelli FreislebenPřed 12 dny
  • Pana Pohlreicha mám rád. Poslouchejte ho, jak mluví. Neříká "já", celou dobu říká "moji lidi nebudou mít" nebo "nebudu mít na to platit ty lidi" - a to přesně jde. Není to jenom o tom, jak jsem slyšel xkrát, "plešounovi co už si nakrad dost" (což je samo o sobě kravina), ale každej restauratér má pod sebou tolik a tolik lidí, a ti všichni přijdou o práci. Ti všichni skončí na pracáku, protože jejich obor je ve smrti. A to je ten průšvih, protože Gastro není jediný obor který takhle dostává. Mimochodem, pár dní dozadu byl článek myslím na Novinkách, že lidi co se "nebojej" COVIDu jsou většinou lidi s menším IQ a zhoršeným matematickým uvažováním. Zároveň s tím tam byli i statistiky. Pro příklad vezmu dnešní: Celkově nakažených : 160112 Celkově podlehlo: 1283 I školák si vypočítá, že smrtnost je hluboko pod 1%. A zkuste si zjistit ze statistik, kolik lidí umírá třeba na klasickou chřipku. Nakažlivost COVIDem je veliká, o tom žádná, ale průběh je až na výjímky bez problémů a smrtnost pod procentem. Tak proč ty absolutně bezprecedentní nařízení? Tady proste něco nesedí. A poslední věc, co se řeší COVID člověk nečte nic jinýho. Třeba to, že opět už nějakou chvíli dochází k nárůstu nelegální migrace do Evropy, a to ve velkém, zjistíte jenom s obtížemi a ještě ze zahraničních novin.

    Czech GuardianCzech GuardianPřed 12 dny
    • Celkově nakažených : 160112 Celkově podlehlo: 1283 Medián času od pozitívneho testu do smrti je cez 20 dní, ak sa nemýlim, tak niekde okolo 25. Čiže polovici ľudí ktorí na to zomrú, to trvá ešte dlhšie. Pred 25 dňami tu bolo 50,000 prípadov, nie 160,000. Úmrtnosť z viac ako dvoch tretín toho čísla celkovo nakazených sa ešte de facto nedostavila. Zdá sa, že potvrdzujete to, že lidi co se "nebojej" COVIDu jsou většinou lidi s menším IQ a zhoršeným matematickým uvažováním. Pretože takýmto jednoduchým delením Vám z toho menej ako 1% nevyjde, kým nerátate ľudí, čo sa dnes nakazili ako preživších, čo by značilo vcelku zhoršené matematické uvažovanie. ČR má niečo viac ako 10 miliónov obyvateľov. 1% z toho je 100,000 ľudí. To je zhruba počet ľudí, ktorí v Čechách zomrú za rok. Ak tak veľmi túžite to číslo zdvojnásobiť, hurá do toho, olizujte kľučky kde len chcete. Možno to pomôže s tou nelegálnou migráciou.

      Ľuboš RybanskýĽuboš RybanskýPřed 10 dny
    • @Czech Guardian Jaký věk? Vždyť měl 33 let? Je ale možné, že si zničil zdraví nějakými anabolickými steroidy na růst svalů. :-( Ta komise na ministerstvu zdravotnictví, která rozhoduje o plošných opatřeních má určitě přesnější údaje a ví co dělá. S těmi demonstracemi máte samozřejmě pravdu.

      LusvitLusvitPřed 11 dny
    • @Lusvit Ja nezpochybňuji, že za určitých okolností může být COVID smrtící - obézní lidé, vysoký tlak, problémy se srdcem (z toho co jsem četl zrovna tento trenér zemřel na komplikace se srdcem) a samozřejmě věk. Ale také je fakt, že lidé neumírají na COVID (v majoritě případů), ale s COVIDem. Pořád se bavíme o jednotlivcích - nemůžeme na základě jednotlivých případů plošně regulovat všechny. Z toho by mohl vzniknout velice nebezpečný precedent, kdy na základě fatalit způsobených ojedinělou situací budeme zavádět plošná opatření. To nikdy nekončí dobře. Teď momentálně sleduji situaci na Staromáku. Z toho je mi například velmi smutno. Je to velmi špatná forma protestu která vše jen zhorší a ničemu nepomůže.

      Czech GuardianCzech GuardianPřed 11 dny
    • @Czech Guardian Těch 6 121 je za celé roky 1995 a 1996, tedy za dva roky. A jsou tam započítána všechna úmrtí způsobená zánětem plic, tedy i ta co nebyla způsobena touto chřipkou. Co říkáte na tohle. trenér fitness 33 let. www.super.cz/726180-hvezda-33-internetu-podlehla-koronaviru-fitness-trener-sledujicim-tvrdil-ze-virus-neexistuje-pak-se-sam-nakazil.html#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=ODZNjRGouOR-202010181433&dop_source_zone_name=super.sznhp.box&.seznam.cz

      LusvitLusvitPřed 11 dny
    • @Lusvit Vy určitě ne, ale lidé pracující v těchto oblastech, a ne pouze majitelé, určitě ano. A znovu opakuji, nejen pohostinství takto dostává na frak. Vy budete určitě naříkat, až Vám v důsledku toho časem zvednou daně kvůli přetížení sociálního systému. Co se týče roku 95, pokud si srovnáte situaci tehdy a dnes tak Vám už teď vychází že se na mortalitní čísla tehdejší chřipky v daném časovém rozmezí nedostaneme. A střílíte se do vlastní nohy, příteli. "Chřipková epidemie byla o něco větší než každý rok, ale zdaleka neměla takovou úmrtnost." - z článku, co jste dal se dozvíme číslo 6 121 - počet úmrtí na chřipku nebo plicní onemocnění s ní spojenou v tom roce (já nikdy nepoužil číslo 12000 a článek iDnes byl pro ilustraci a i tam se říká *tisíce*). Což je 6x více než máme teď.

      Czech GuardianCzech GuardianPřed 11 dny
  • Když dnes někdo řekne že vláda nadnárodním korporáti a někdo víš chce zničit střední a malé podnikatele l, už to neni konspirační teorie.Vše nasvedčuje tomu že to tak je.

    Milan Wolf 310Milan Wolf 310Před 12 dny
  • Nechci žít v zemi kde se jde na ruku nadnárodním řetězcům.Zavřít hospody od 20.00 je nesmysl.

    Milan Wolf 310Milan Wolf 310Před 12 dny
    • Je to skoro všude.Takže můžete zkusit třeba Gronsko nebo Antarktidu.

      siola1975siola1975Před 12 dny
  • Nic proti Pohlreichovi. Je to člověk kterej umí udělat show, který říká co si myslí a s ničím se moc nesere. Bylo i hezký jak vozil jídlo zdravotníkům a ostatním složkám. Teď se ale docela milí. Za to že krachne spousta hospod, i těch kvalitních nemůže vláda ale Covid a celosvětová situace. Turisty nám sem nikdo nepošle minimálně do konce roku ale spíš déle. Co mám asi představu, tak další co mu vydělávalo bylo to že si oběd u něj dávali lidi jako dárek, to by dle mého ani bez opatření moc nebylo. Rozumní lidé totiž teď šetří, protože prostě neví co přijde. Těch pár bohatých klientů z Čech by ho s těma nákladama co má nevytrhlo. Samozřejmě by to nebylo tak rychlé jako s opatřeními, ale přišlo by to. Takhle mají alespoň nějaké náhrady od státu. Co vím tak lidi co nejsou v nájmu a mají vlastní hospodu, nebrblaj a sami rozvážejí, to zatím dávají. Prostě hospoda s vysokým nájem a vysokými náklady půjde vždycky při jakýmkoliv průšvihu jako první, tak to holt je. Na druhou stranu je prostě úplně běžný ( nejen v Praze) že jedna hospoda za krize zmizí a druhá po krizi okamžitě vyroste. Lidí co přijdou o práci je mi líto ale obávám se že v tom nebudou sami.

    Vít SlunečkoVít SlunečkoPřed 12 dny
    • @Katty Lv Je jich moc. Známej zdědil hospodu na vesnici a jelikož to má v krvi tak mu šlape. Ani v týhle podělaný době se nepo, a sami si rozvážej celkem slušný objemy. Vtipný je že hned vedle něj si kdysi na truc konkurence postavila hospodu druhou, a ty jsou teď pěkně v pr... Alespoň bude mít klid až zkrachujou.

      Vít SlunečkoVít SlunečkoPřed 12 dny
    • Absolutní souhlas 👍👍 navíc když vidíte kolik teď těch hospod je!? Je to šílené tak je jasné, že ztráty budou!

      Katty LvKatty LvPřed 12 dny
  • Nerezignoval, ale už dlouho jsem se nedokázal naladit tak jak bych chtěl. 😔

    Joachim PeiperJoachim PeiperPřed 12 dny
  • Někde se o ty lidi bude muset postarat?? Kdo kdy se o lidi staral??

    Predrag PetrovičPredrag PetrovičPřed 12 dny
    • Zamestnavatel

      Aiša RebelkaAiša RebelkaPřed 12 dny
  • vse určitě získá !

    butti fdftbutti fdftPřed 12 dny
  • Až budete na dlažbě, zkrachovalí, zoufalí a půjde na Vás exekutor, tak Vám pomůže epidemiolog? Kurva lidi, probuďte se! Při epidemii umírají lidi, tak to prostě je. No tak holt bude letos vyšší úmrtnost mezi staršími a nemocnými lidmi no. No takhle holt bude pár týdnů v nemocnicích fmol a možná se i někde stane, že tam budou lidi ležet na lehátkách na chodbě nebo něco jiného nepříjemného.... Nemocnice je prostě provoz jako každý jiný a jednou za čas může dojít i k jeho přetížení... Nebylo by k sakru lepší prostě tohle nějak přijmout? Nebylo by to prostě lepší než tyhle gigantický ekonomický škody, který se v důsledku podepíší na společnosti nekonečně hůře? Ještě před takovými dvaceti lety by nikoho nenapadlo takhle hystericky hrotit nějakou epidemii. Prostě je tu epidemie, umírají lidé, možná se vyhlásí delšíprázdniny, ale tenhle absolutistický pohled, že nesmíme dopustit jednoho "zbytečně" zemřelého důchodce je prostě morální kýč, který páchá obrovské škody... Holt důsledek doby mediální... lidé si myslí, že díky katastrofickému online zpravodajství ví něco víc než by věděli normálně. Ve skutečnosti je to jenom jednostranně manipuluje, plete jim hlavu a znemožňuje jim chápat věci v širších souvislostech...

    Czech ShooterCzech ShooterPřed 12 dny
    • @Zdenek Gleich chápu tě, ale takhle život fungoval, funguje a bude fungovat dál. V otázce štěstí u lidí jsou to vždycky peníze. Az když je maj, tak si uvědomí že v tom to asi neni. Já tam ani nebyl btw jen mě bavilo se s ním bavit.

      Jan KopřivaJan KopřivaPřed 7 dny
    • Boze vy jste trdla, prepocitavat lidskej zivot na penize. Rovnou si nafackujte.

      Zdenek GleichZdenek GleichPřed 7 dny
    • Bohužel jediná pravda!

      Lukas MusilLukas MusilPřed 8 dny
    • @Czech Shooter měl pravdu ale

      Jan KopřivaJan KopřivaPřed 11 dny
    • @Lusvit před třiceti lety taky demonstroval každý.. Dělejte jak myslíte

      Czech ShooterCzech ShooterPřed 11 dny
  • NENÍ VÁŽNÁ ZDRAVOTNÍ SITUACE! JE TO ÚTOK NA LIDSTVO!

    GREGOR KOYDLGREGOR KOYDLPřed 12 dny
    • @Galactic Exorcist JÁ VÍM!! ZNÁM JEJICH DÁBELSKÝ PLÁN!

      GREGOR KOYDLGREGOR KOYDLPřed 12 dny
    • GREGOR KOYDL je potřeba ovakcínovat 7 miliard, aby tu zbylo 500kk. Proto je potřeba testovat abychom zjistili že, že to máme všichni 👌. Ona ta vačínka už je uvařená nebojte 😏

      Galactic ExorcistGalactic ExorcistPřed 12 dny
  • ZASTAVME SA BRATIA NEŽ SA ONI ZTRATIA - POTOM OŽIJEME!

    GREGOR KOYDLGREGOR KOYDLPřed 12 dny
  • Vrozená inteligence pana Pohlreicha by měla být vzorem pro TY kterým chybí.....⭐⭐⭐⭐⭐LIKE!

    Günter FischerGünter FischerPřed 12 dny
  • Nejlepší by bylo udělat hromadný protest proti vládě. Prymula a Babiš to mají na háku co s námi bude zítra.

    misuyy fongmisuyy fongPřed 12 dny
    • No jasně. Říká se tomu volby, který Babiš s Prymulou vyhráli na plný čáře, takže lidi to tady takhle asi opravdu chtěj.

      Lukáš DubědaLukáš DubědaPřed 11 dny
  • Jj všichni rezignují, nikdo nebojuje za svá práva .

    Snipa JohnnySnipa JohnnyPřed 13 dny
  • To je opravdu "výborný" nápad - ať dobrovolník založí neziskovku (tedy ať to dělá zdarma), která bude posílat finanční "dary" do restaurace pana Pohlreicha aneb pod rouškou dobročinnosti bude prodávat jídlo za plné ceny a ještě se u toho tvářit jako spasitel stejně jako na jaře při prodeji jídla IZS. Podpora v dobrém jídle pro IZS a zaměstnance nemocnic skvělá myšlenka, ale zase za tím je byznys tohoto kuchaře.

    Martin NomadLifeMartin NomadLifePřed 13 dny
    • @PanStar Gaming ano, částečně mate pravdu, nicméně s dovolením upresnim vaše nepřesné informace. Cena jídla v restauraci na vysoké úrovni je vc.servisu (recepční, vaše místo u stolu, číšník apod.), tzn.ze z vámi správně uvedených 400 Kč odectete 30-40%. Na dovoz jídla samozřejmě vznikají náklady na dopravu, kt.byla prováděna dobrovolníky nebo přímo panem kuchařem za přítomnosti kamer (PR a marketing k nezaplacení). Vaše informace o zúčtované ceně jídla 90 Kč je mylná, za to by pan kuchař ani nerozsvítil světla v kuchyni (a naprosto ho chápu), prouctovano bylo průměrně 250 Kč za 1 jídlo (počet jídel vs.odečtené platby z transp.účtu, na který se může každý podívat). Takže suma sumárum - držím panu Pohlreichovi palce a všem v každém oboru aby krizi zvládli, ale u komerční činnosti se prostě nemám tvářit jako spasitel.

      Martin NomadLifeMartin NomadLifePřed 12 dny
    • Pokud jsem dobře seznámen se zákony a i celou situací. Tak nezisková organizace nečinní žádné zisky, samozřejmě že za jídlo zaplatíte peníze, ovšem ty se rovnají nákupní cenně. Pokud jsem i nadále správně seznámen se všemi dostupnými informacemi tak jídlo v restauraci Imperial stojí okolo 400,-. Dodáváno složkám jídlo bylo za cenu okolo 90,-. ( na 80% i méně). Všechny neziskové organizace například školy, musí také platit zaměstnance a i ty platí z darů od lidí/státu/sponzorů, samozřejmě podle typu neziskové organizace. Takže ano spasitel světa není, ale špatný člověk také ne. Pro příště doporučuji alespoň nepsat komentář a jít se vykřičet třeba do kouta aby jste tím neotravoval lidi.

      PanStar GamingPanStar GamingPřed 12 dny
  • Jdi vařit do nemocnice, nebo do školky.

    Martin HMartin HPřed 13 dny
    • Raději ať je ticho kuchař....tu jsou lidi co nemají co do huby a ten tu kecá že nemůže prodávat řízek za 700 kč...se vzpamatuje šašku....

      misuyy fongmisuyy fongPřed 12 dny
  • Zahajuji protestní spánek.

    Josef BergmanJosef BergmanPřed 13 dny
  • Pana kuchaře Zdenka jsem měl rad ale když začal lhat tak bych tam ani na to jidlo nešel

    VilikVilikPřed 13 dny
  • Namaštěne kapsy penězma a ještě chtěj od statu ja dobře vim jak to chodi v putykach tadyk zedřit pracovnika,velke dyžko,naředěne pivo,naředěny chlast zloději

    VilikVilikPřed 13 dny
  • Ten veselovky je dobře priduseny Anemie za rohem

    Dobroslav VeselkaDobroslav VeselkaPřed 13 dny
  • Proč tam ti sasci sedi s tema saskarnama na xichtu.. Bacha na tu rymecku 😁😁bacha na ty dezinformace 😁😁😁😁😁😁😁 noste hadru a neptejte se 😁😁😁😁😁😁😁😬😬😬

    Dobroslav VeselkaDobroslav VeselkaPřed 13 dny
    • Dobroslav Veselka a na hlavě korunku 👌

      Galactic ExorcistGalactic ExorcistPřed 12 dny
  • Nic si z toho Zdendo nedělej. Desítky tisíc havířů přišlo o svou práci a taky to nikoho nezajímalo. Na Úřadu práce vítají každého nového klienta s otevřenou náručí 😂👍

    misolou foutmisolou foutPřed 13 dny
  • Byly jsme u vas na večeři pane Pohlreich týden predtim než udělali opatření 29.8.Manžel mel narozeniny . A byl tedy příjemne naladěn , výborne jídlo , chutne pivo musím říct , ze jsme rádi, ze jsme to tedy jeste stihly , bůh vi co bude do března zase v ČR - pro ty rypaly tady . V restauraci byly převážně Češi - kteří tam určitě nechodí denně , ale maji rádi kvalitu a výborný servis . Určitě je rozdíl vařit z kvalitních surovin než-li mit problémy se žaludkem po x letech pripaleny omastek , staré zmrazene ryby nebo bůh vi jak skladovane maso , zelenina apod.v restauracích , které maji sice velmi obsáhle menu, ale absolutně nekvalitní . Než aby byl člověk zklamaný a naštvaný tak si zajde na výborne jídlo a vůbec neni pravda , ze předražené ! To píšou jen lidé , kteří tam nikdy nejedli. Neměli příležitost a zážitek kazit těm příštím hostům určitě tak nemohou . Raději si nechte energii na Babise a jeho rádce a prezidenta než kritizovat někoho kdo léta dřel a nic nemá zadarmo . Přístupem Babise v ČR nejspíš spoustu lidi přijde o domovy , práci , manželství a získá jen nervy a oslabenou imunitu ze strachu . Psychicky stav lidi uz ted je velmi křehký ! Co tím chce docílit tento politik ? Ma přece on sam dost prostředku proc tedy všem těm , kterým ted vzal práci nepomůže ?! Ptám se proc ?! Protože on sam je arogatni a sebestredny člověk , ktery touží po moci a respektu ! Bez špetky EmpatieTímto způsobem toto vse určitě získá !

    Lucie LindeLucie LindePřed 13 dny
    • @dasty19 Po internetu kolují různé nesmysly. Samozřejmě, že nezemřete ne covid ale třeba na těžký zápal plic, selhání ledvin, srdce. Vysoký tlak, obezita, cukrovka, takové nemoci má vysoké procento lidí a normálně s tím můžou žít desítky let. Ve spojení s covidem mají vysokou úmrtnost. A i vyléčení pacienti mají dlouhodobě různé zdravotní potíže. Samozřejmě, ti lidé by stejně zemřeli, jako my všichni, ale mnohem později. .-) www.super.cz/726180-hvezda-33-internetu-podlehla-koronaviru-fitness-trener-sledujicim-tvrdil-ze-virus-neexistuje-pak-se-sam-nakazil.html#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=ODZNjRGouOR-202010181433&dop_source_zone_name=super.sznhp.box&.seznam.cz

      LusvitLusvitPřed 11 dny
    • @Lusvit až na to že ti co mají těžký průběh,tak u většiny z nich už i s jinou nemocí ;-) na samotný covid neumřel snad ještě nikdo ;-) to co tu umřelo lidí za 7 měsíců na souběh nemocí s covid,tak stejný počet lidí tu umře každé 3 dny na jiný nemoce,autonehody,vraždy a hlavně stářím.Kdyby nebyl covid,tak by asi nikdo neumíral že? ;-) když má někdo raka a dostane coronu a umře,tak se automaticky napíše že umřel na covid.V americe jsou ještě dál...Tam se zabijou v autě,slisuje je to na placku,ale měli covid,tak umřeli na covid

      dasty19dasty19Před 11 dny
    • @Galactic Exorcist Jinak normální?

      siola1975siola1975Před 12 dny
    • Podívejte se jaká opatření platí v jiných státech. Třeba ve Švýcarsku musíte hlásit i návštěvy u vás doma. A proč to všechno? Přece proto aby se nepřeplnily nemocnice. V tom počtu nakažených je většina lidí, kteří mají jenom mírné nebo vůbec žádné potíže. Podívejte se jaká je smrtnost pacientů s těžkým průběhem nemoci, tam je to 30 až 50 procent!! Nebo si myslíte že tu chřipečku vyléčíte doma?

      LusvitLusvitPřed 12 dny
    • Protoze je to naplanovano, proto

      Galactic ExorcistGalactic ExorcistPřed 12 dny
  • Zdeněk v tom má očividně jasno.

    Josef DoležalJosef DoležalPřed 13 dny
  • V Nizozemsku se na to vy*rali nikdo neměl roušku ani policie a jak sou na tom skoro nejlépe...tohle je záměr na zkoupení všech restauračních zařízení, obměna majitelů a kdo tady má největší prachy ze statního rozpočtu ? Video je z policejního vlogu >>>> csworld.info/mem/video/o618q5qo1Zepinc.html&ab_channel=PolitievloggerJan-Willem

    medicafiltermedicafilterPřed 13 dny
    • Asi nic nečte ! S nikým nemluví. nic neví a peněz má už na důchod - jinak nechápu co to kváká.

      misolou foutmisolou foutPřed 13 dny
  • Černá dira uz zacla pohlcovat zmar lidi. Stale nabira na sile. Postupně to lehne a cela ZLODEJSKA VLADA V ČELE S PRUJMULOU pak uteče . Co vzit vidle a lopaty a jit do vlady jim dat uz pres tlamu 😡😡😡

    richard nocarrichard nocarPřed 13 dny
    • Pozor, abyste nesvítil v noci

      vojtisekhovorvojtisekhovorPřed 7 dny
  • csworld.info/mem/video/a6-spJWxqqh9pmI.html&ab_channel=JeanJoche

    JeanJocheJeanJochePřed 13 dny
  • V tom že je pohostinství mrtvé je realita. Ale daleko horší je, že se proti tomu nic nedělá:( Pan Pohlreich má pravdu, že dělat to v těchto podmínkách se nedá.

    marcel jenicekmarcel jenicekPřed 13 dny
  • Zdeňka obdivuji, ale jeho názor, že se má stát o někoho postarat. Co je to za nesmysl??? Každý se má postarat sám o sebe!!! Přijdeš o práci, tak si snad najdeš jinou...

    whiskyzhavuwhiskyzhavuPřed 13 dny
  • Že skončí restaurace mi vůbec nevadí. Nechodím do restaurací vůbec, zejména kvůli těžkým hygienickým prohřeškům ohrožujícím lidské zdraví. Zjistil jsem jich dost, rád tam nejedl a nakonec právě náš asi nejústnatější šéfkuchař jich dost zviditelnil. To bylo jen dobře.

    chudáček občanchudáček občanPřed 13 dny
    • Nepotřebuji svobodu. Nikam nejezdím a pracovat mi stačí v národním podniku u pásu. Škodovka mi stačí a na nájem si vydělám. Tak co bych se obtěžoval.

      Lukáš DubědaLukáš DubědaPřed 11 dny
  • Raději ať je ticho kuchař....tu jsou lidi co nemají co do huby a ten tu kecá že nemůže prodávat řízek za 700 kč...se vzpamatuje šašku....

    Jorgos KarakevasJorgos KarakevasPřed 13 dny
  • Dobre vravi Polraich ..

    Alechandro VsemohucyAlechandro VsemohucyPřed 13 dny
  • Ať skončí zloděj. Lidi to si fakt chcete dávat míchaný vajíčka s džusem za 600

    Kuba JakubKuba JakubPřed 13 dny
    • @Kuba Jakub hloupej, protože říkáte zloděj někomu, kdo má vysoké ceny... To nemůžete snad nikde nakupovat, pokud víte přirážky obchodníků 😄

      Marek ČernýMarek ČernýPřed 12 dny
    • @Kuba Jakub To pochopíte až jednou tento styl navštívíte 😊 není to na každodenní návštěvu pro střední/ nižší třídu, ale alespoň jednou za život je ten zážitek fajn

      Marek ČernýMarek ČernýPřed 12 dny
    • @Marek Černý Proč jsem hloupej? Z mýho pohledu to tak cítím. Začínají brečet lidi co bídu asi nikdy nezažili. Je to trapný.. Já celkově netuším jakej přínos má "moderní gastronomie" kromě napálené ceny.. Turista si dá stejně nejradši knedlíky ze zelím, kachnu, guláš nebo utopence či párek v rohlíku a taky umí počítat. Koho ze střední vrstvy tohle vůbecc zajímá? Dančí hřbet s portskou omáčkou za 425 Kč haháá😂😂😂😂😂 nebo smažený telecí řízek z kaší za 360 Kč hahahááá a dám si k tomu panáka finský za 100 🙏🙏🙏🙏🙏🥴☻🥴 super děkujeme. Haha

      Kuba JakubKuba JakubPřed 12 dny
    • Ty jsi tak hloupej 😔😔😔

      Marek ČernýMarek ČernýPřed 13 dny
  • Hovno!Jak si zapneš internet nebo Televizi zasranou,krom toho že do tebe drtí REKLAMY každou vteřinou,tak je tam i vysmátej Polreich,kterej si dělá prdel z národa a z Babici a když se všechno posere,tak normální lidi sou zase hovno a je tam zase bečící Polreich a stěžuje si že prasátko není v žitě.Koho to kurva zajímá ty vole,on má peněz jak hoven,mediálně známá umachrovaná osoba a bude tady co si hovnovat,to je jako ti herci kurva.Tak At sinajdou jinou práci mrzáčci,copak já můžu dělat všechno a všem je to u prdele a tady célebrity mrzáčci mi budou furt bečet do xichtu,už děte taky do prdele!!

    Ryan CodyRyan CodyPřed 13 dny
  • Pohlreich byl v pohode ale kdyz chodi do ty spiny dvtv hovorit se spinavcem roku Veselovskym no nevim z toho by i prase blilo🤮

    SimonSimonPřed 13 dny
  • Plešouna né, my se bojíme!

    Lukáš HolíkLukáš HolíkPřed 13 dny
    • :-D

      Láska ke zdravíLáska ke zdravíPřed 8 dny
    • Buďte rád že je tam někdo kdo to má v hlavě srovnané ...

      sona dubnasona dubnaPřed 11 dny
    • ☺☺😅

      Katerina PelikanovaKaterina PelikanovaPřed 11 dny
  • dopručuji defenestraci:)))))))

    vliduu zeebvliduu zeebPřed 13 dny
  • Funguje to tak ,ze kde nieco konci ...tak nieco nove zacina . A ani dnesna doba nie je vynimkou. Ak to bude takto pokracovat dalej a tejto situacii sa nevyhne ani restauracny business tak nastupi a vznikne nieco nove co bude mat uplne iny tvar a formu ,aby sa prisposobilo danej situacii a tomu sa vravi "evolucia" . Ano je sanca ,ze klasicke restauracie zaniknu a bude iba "donaska do domu - cize online zakazka " a vzniknu nove online restauracie ,ktore robia super bifteky, stejky, vepro knedlo zelo a atd ...Ale a to Ale s velkym "A" pretoze to uz nebude treba vediet len varit, ale aj vediet programovat a na to tu mame Milenialov a dnes este mladsie rocniky kucharov ktori vedia dobre varit... tak za cca 5 - 10 rokov budu dostavat "online Michelin hviezdy". Treba sa pozerat aj do predu troska a nie len na to co bude na jesen a v zime s kazdym biznisom a aj tym restauracnym - Doba si ziada svoje obete a hlavne sa nezastavi !!!... Ci je to upadok alebo vyhra neviem posudit ,ale kazdopadne je to boj o prezitie - ak 10 restauracii skrachuje tak jedna " ta online " preberie vsetkych zakaznikov ak bude ozaj dobra a svet sa toci dalej ci je covid 19 ,alebo ne covid ,pretoze ludia musia jest a s tym sa treba zmierit . Laurel a Hardy ,alebo Chaplin tiez neboli nadseni ked nastupil do filmu zvuk a to bol ich koniec ,ale ludia sa aj dnes dokazu zasmiat ...proste nic sa nikdy nekonci !

    Richard RichRichard RichPřed 13 dny
CSworld