Proč Neberu Drogy

21. 02. 2021
30 989 zhlédnutí

NOVÝ MERCH - Lets-Live.eu
Instagram - instagram.com/martin_carev
Facebook - facebook.com/JmenujuSeMartin
Twitter - twitter.com/youtuber_martin
Obchodní záležitosti - carevmartin@gmail.com

Komentáře
  • Martin: Mějte dobrý přátelé Já: Tak určitě

    Malej StrudlMalej StrudlPřed 8 hodinami
  • ja jsem mel skoro vsechny tyto drogy ...vsak to znate,party atd. ,ale i kdyz je to na nejaky cas fakt uzasny tak.....potom treba dalsi tyden je to hrozy,ani moje mama me potom nepoznavala ....lidi kdyz uz tak hulte

    Daniel PapoušekDaniel PapoušekPřed 11 hodinami
  • Ty ještě zijes?😂

    LPS AnetLPS AnetPřed 11 hodinami
  • Dobré a naučné video ale do příště zkus neříkat z čeho se dělá určitá droga. Myslím že tě tu sledujou i mladší diváci a skoro každý má doma sirup proti kašli a nealkoholický nápoj. Jinak super video

    JonasJonasPřed 12 hodinami
  • Já sem zástupce zkusit se má všechno ale drogy bych nikdy nechtěl brát

    výpečky _výpečky _Před 16 hodinami
  • Proc nic ne reknul o koureni?

    NorskenNorskenPřed 18 hodinami
  • Kdo už něco zkoušel tak Like | | \ /

    POXÝČEKPOXÝČEKPřed 18 hodinami
  • Jsem jedina kterou zajímá jen ty jeho tetování xddd

    terezie šemberováterezie šemberováPřed 19 hodinami
    • Kdyz uz tak parno

      cqvio dolicqvio doliPřed 13 hodinami
  • Mamka říkala že droga je i cukr

    Emča a BiscuitEmča a BiscuitPřed 20 hodinami
    • Od žádného CSworldra jsem o drogách takhle mluvit neviděl, max o její povaze jakožto návykové látce. Takže respekt, snad ti to tu nezablokují :D

      cqvio dolicqvio doliPřed 13 hodinami
  • Já četla že beru😂😂😂

    nijuo joingnijuo joingPřed dnem
  • Asi si jdu dát EMKO

    Martinusooo 13Martinusooo 13Před dnem
  • Asi jsem se narodil se všemi negativnímy účinky trávy :D Trávu jsem nikdy nehulil, možná zkoušel jako děcko ale to si nejsem jistej :D

    Tomáš LacušTomáš LacušPřed dnem
  • "Mějte úspěchy" Děkuji, největší lifechange rada co jsem kdy slyšel :D

    Tomáš LacušTomáš LacušPřed dnem
    • Tohle video by se mělo dostat mezi více lidí, proto komentuji😀

      nijuo joingnijuo joingPřed dnem
  • zajímavé, díky za video 👍

    Kirill Kuznecov - Stockova Fotografie a FotobankyKirill Kuznecov - Stockova Fotografie a FotobankyPřed dnem
  • Jsem moc rada ze u mdma jsi zmínil i to pravděpodobný využití u léčení depresi

    Bára BejdlováBára BejdlováPřed dnem
  • Spoustu faktů si vynechal a video je dle mého názoru nedokonalé a lehce zavádějící. Nebudu tu vypisovat vše v čem ses spletl, ale například lean není tak moc dostupný, jelikož leda jaký robitusin co má každý v poličce, v sobě většinou nemá prometazín a codein, jsou to jen některé sirupy které se prodávají na předpis, o tom jak je to dostupné v americe moc nevím, ale rozhodně ho nemá každý doma a když by si ho chtěli opatřit na ulici tak jistě i z písniček víš že jeho cena není úplně nízká a jelikož je lean v americe už celkem známá droga tak takový to sirup proti kašli nepředepisujou každému. Ve finále ale video není úplně špatné, myšlenka je správná akorát video prostě působí odflákle. Píšu to tu proto že mi přijde celkem zvláštní že vyděláváš peníze z videa co jsi sfoukl pravděpodobně za 15m a kdyby se to bralo jako nějaká forma projektu na např. střední škole tak je to tak max na dostatečnou, myslím si že když se tady tváříš jak chceš lidem pomoct tak by trošku více informací bylo na místě.

    Brok BekBrok BekPřed dnem
  • Děkuju za tohle video!

    EllaEllaPřed dnem
    • Fanoušci TOOL hned zaznamenali thumbnail :D

      cqvio dolicqvio doliPřed dnem
  • Psychedelika léčí. Normální lidi mají ty co berou LSD za feťáky a potom ti samí lidi pijou alkohol, který je pro tělo a duši 1000x horší.

    Albert KacirekAlbert KacirekPřed dnem
    • bullshit, a ten tvůj kámoš co po emku se probouzel, když ho někdo ve snu vždycky zabil 🤣🤣 to je tvůj kamarád divnej, ale to fakt nezpůsobuje ta droga 🤦‍♂️ bože xd

      cqvio dolicqvio doliPřed dnem
  • 2:31 myslíš trosky ??

    Studio KooKoosStudio KooKoosPřed dnem
  • 11:53 já vidím třeba Pokémony i bez drog moje představivost je fakt silná 😂

    Nela NávorkováNela NávorkováPřed dnem
  • nafukovací balónek. 🤔

    cqvio dolicqvio doliPřed 2 dny
  • K mému (ne)štěstí mám halucinace a zvláštní stavy jen z nedostatku spánku... 🤣🤣

    Gabriela BednaříkováGabriela BednaříkováPřed 2 dny
  • Od žádného CSworldra jsem o drogách takhle mluvit neviděl, max o její povaze jakožto návykové látce. Takže respekt, snad ti to tu nezablokují :D

    Jakub SkalníkJakub SkalníkPřed 2 dny
    • já osobně jsem zatím nikdy nic z toho, co jsi dneska řekl nevyzkoušela a nemam to ani v nejmenším případě v plánu

      senni bgonsenni bgonPřed dnem
  • Kdyz uz tak parno

    Jeb SystemJeb SystemPřed 2 dny
    • já osobně jsem zatím nikdy nic z toho, co jsi dneska řekl nevyzkoušela a nemam to ani v nejmenším případě v plánu

      cqvio dolicqvio doliPřed 2 dny
  • Moje mamka mě od malička učí se drogám vyhýbat. A mně se to naštěstí daří, kromě alkoholu (ten jednou za čas). Protože většina mý rodiny kouří cigarety, těm se vyhýbám obloukem a ani mě nikdy nějak nelákaly. V rodině jeden člověk kouřil dlohoudobě trávu a pil hodně alkoholu - byl mnohem víc agresivní, nic si nepamatoval... Prostě hrůza, po letech na trávu sáhl znova a nedávno přestal, snad u toho vydrží. Nejhorší, že byl teď nemocný a vypocoval se (šel mu z podpaží výpar z trávy), dost nechutné. Co se týče alkoholu, tak pije hodně a dlouho. Teď kvůli dietě a zdraví má pauzu. Snad i po dietě zmenší množství alkoholu. A co se týče mě, alkohol piji jednou za čas. Nejsem na něm závislá a když ho nepiji, tak mi neschází. Super a poučné videjko🙏

    Adriana LovětínskáAdriana LovětínskáPřed 2 dny
    • Já četla že beru😂😂😂

      senni bgonsenni bgonPřed dnem
  • 10X za video jsem kontrolovala jestli jsem tomu opravdu dala laik

    Katka ArnostKatka ArnostPřed 2 dny
  • Já ani nemusím hulit trávu na to abych zapomínala o čem mluvím a proč nebo jak začínala větu kterou jsem řekla 😭

    idkmnmidkmnmPřed 2 dny
  • Tohle video by se mělo dostat mezi více lidí, proto komentuji😀

    Štěpánka ZáhorováŠtěpánka ZáhorováPřed 2 dny
  • Ayahuasca je taky přehnaná a málo lidí ji zná

    TISTITISTIPřed 2 dny
  • Nejsou nějaké Drogy a jejích účinky jako Sní u snů se dějou taký takové věcí jenom méně extrémní

    Ta DaschaTa DaschaPřed 2 dny
  • Jednou jsem zkusil lysohlávky a vůbec se to nepovedlo.. 1. Dal jsem jich moc 2. Byl jsem sám 3. Byla noc Viděl jsem všechno zpožděně, ale to byl jen začátek. Začaly halucinace - všechno se ohýbalo, viděl jsem ve všem fraktály. Když to pokračovalo, já začal být unavený a snažil se usnout. Jakmile jsem ale zavřel oči začala brutální jízda po mé psychice. Nejdřív jsem viděl fakt zajímavý věci a stav byl extrémně fascinující. Pak to ale bylo silnější a silnější a mně se to přestalo líbít. A to mi neskutečně zhoršilo stav. Viděl jsem jak uhnívají obličeje mých kamarádů a rodiny a věřte mi, nebylo to vůbec příjemný. To, co člověk vidí na psychedelikách, je reálnější než realita - nebo to tak aspoň působí a věříte všemu. Co bylo ale horší bylo to, co mi ty houby vnuklo za myšlenky. Pamatuju si, že některý myšlenky byly tak moc hluboký a úzkostlivý, že jsem je raději cíleně zapomněl, protože jsem věděl, že kdybych si je pamatoval, nežilo by se mi v realitě vůbec dobře. Byly to myšlenky tak hrozný, že jsem začal brečet a panikařit. Říkal jsem si, že z tohoto jestli se někdy v životě psychicky dostanu, tak to bude zázrak. A tak šel čas a já po cca šesti hodinách extrémního utrpení a psychickýho napětí usnul. Ráno jsem šel s kámošem do obchodu a totálně jsem se zhroutil a znovu se rozbrečel. Nevěděl jsem co říct, protože jsem věděl víc, než jsem vědět chtěl. Několik týdnů jsem byl psychicky absolutně v prdeli. Po několika dalších týdnech jsem se ale konečně uklidnil a cítil mír. Smířil jsem se s tím zážitkem (denně jsem meditoval) a uvědomil jsem si, že to byl tak hroznej a děsivej zážitek, že už vlastně nic tak hroznýho nejspíš v životě nezažiju. A to mi dalo uklidňující nadhled na život. Nepovažuju se za psychicky slabého, ale tento zážitek byl fakt síla. Kdybych neudělal ty chyby, co jsem uvedl na začátku, bych tomu pravděpodobně předešel. Ale stalo se a já jsem rád, že jsem přežil a nezabil se, což je něco, na co jsem při tom špatným tripu nejednou pomyslel - bylo to jediný řešení, jak z toho stavu rychle utéct. Kdybyste to i tak chtěli zkusit, tak si o tom hlavně zjistite co nejvíce informací a zkoušejte postupně po malých dávkách, a ne najednou 80 hub. Taky set (nastavení mysli, nálada) a setting (okolnosti tripu - kdo s vámi bude) jsou víc než důležitý. peace

    MOSHMOSHPřed 2 dny
    • @dutoiu hour Myslím že Martin myslí kanál Psyched Substance

      TiggyCZTiggyCZPřed dnem
  • Ty informace k mdma jsou hodně přehnané 😂 další den se cítíš skoro nepoznatelně normálně, jenom proste si takovej trochu přešlej, ale cítit se “jako kdyby si nebyl” xd bullshit, a ten tvůj kámoš co po emku se probouzel, když ho někdo ve snu vždycky zabil 🤣🤣 to je tvůj kamarád divnej, ale to fakt nezpůsobuje ta droga 🤦‍♂️ bože xd

    Filip NovákFilip NovákPřed 2 dny
    • Po emku se lidí cítí strašně, zvlášť pokud toho berou hodně, často nebo mají deprese. V těch nejhorších případech to skončí serotoninovým syndromem. Na Bluelightu a Redditu jsou pošty lidí, co mají Long-term comedown (LTC) a není jich málo. Dojezd k drogám prostě vždy bude patřit.

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • Fanoušci TOOL hned zaznamenali thumbnail :D

    Matěj DudekMatěj DudekPřed 2 dny
  • 0:15 😐ne jen tak xD

    SušenkaSušenkaPřed 2 dny
  • Pokud někdo prožije špatný stav na psychedelikách, ve velké většině případů je to z nějakého vnitřního důvodu, tyto stavy se nedějí nahodile. Po prožití tohoto stavu se může člověk zpětně zamyslet a hledat důvody proč mu bylo špatně a poté to aplikovat v životě. Za mě psychedelika nejsou drogy, ale jak už z názvu vychází psyché-vědomí delika-rozšuřující. Je jen otázka času, kdy společnost přestane být úzkoprsá a přijme tyto látky jako běžnou část života.

    SmajdumirSmajdumirPřed 2 dny
  • Drogy jsou skvělý❤️

    velkej bobvelkej bobPřed 2 dny
  • Já četla že beru😂😂😂

    misolou foutmisolou foutPřed 2 dny
  • já osobně jsem zatím nikdy nic z toho, co jsi dneska řekl nevyzkoušela a nemam to ani v nejmenším případě v plánu

    Karol KadlčákováKarol KadlčákováPřed 2 dny
  • Martine ty máš za kámoše fakt hodně feťáků

    Neon 79Neon 79Před 2 dny
  • No tak to ja jsem asi hulil travu protoze někdy ksyz nekomu volam tak zapomenu proc.

    toijg avnnrtoijg avnnrPřed 3 dny
    • Ještě si zapoměl říct zombie drogu, ta má taky zajímavé účinky.

      misolou foutmisolou foutPřed 2 dny
  • Už jsem to video viděla 4 krát

    Sabina ŠlimarováSabina ŠlimarováPřed 3 dny
  • jo kamarády a lidi z třetí strany jen se přizněj :D jakej příbeh byl tvůj hele každěj něco zkusil nebo zkusí bud alkohol nebo tvrdý drogy extázy nebo trávu lidi jsou zvedávý tvorové a to se nezmění!

    hopik12hopik12Před 3 dny
  • Juice wrld neumřel kvůli drogám

    Jakub RybaJakub RybaPřed 3 dny
    • Skvělé video! O drogách se velice málo mluví a když už se o tom ve škole zmínili, řekli jen "Je to hnus, neberte to, zabije vás to", ale o účincích nikdo nic neříká. Já s tebou

      toijg avnnrtoijg avnnrPřed 3 dny
  • nemluv o tom , když si to nikdy neměl PS: piko je cesta

    calcacalcaPřed 3 dny
  • Tenhle typ videí, které poslední měsíce děláš mě fakt baví a inspiruje. Na drogy mám úplně stejný názor. Smutné ale je, že i když jim to vysvětlíš tisíckrát, nepochopí to a ty děcka si dělají svoje. Já měla zkušenost s psychózou (důsledkem nebyly drogy!) a je to fakt šílenství, skončila jsem v Opavě na 2 měsíce a dnes beru silné antidepresiva a antipsychotika. Někteří to začnou brát např. kvůli kamarádům, aby zapadli a byli frajeři, někteří se chtějí prostě cítit dobře. Nebo jsou tu potom přesně ti, co říkají ,,Zkusit se má všechno!". Oni berou např. LSD a mají to pod kontrolou, ale jakmile něco zkoní, tak jsou v prdeli a může se jim projevit schizofrenie. A ja vám říkám, též jsem viděla andělské město a druhý kouzelný svět. Myslela jsem si že mám moc apod. Ale potom jsem začala vídat fakt děsivé věci. Fakt si zdevastujete život. Pochopte, že zdraví máme jenom jedno.

    Katarina B.Katarina B.Před 3 dny
  • ses posral drogy jsou prinosne pro spolecnost a hlavne pro dospivajici

    Steve SniffSteve SniffPřed 3 dny
    • piko v nose maaam

      stchnzystchnzyPřed 2 dny
  • 12:52 celkem by mě zajímalo, jak se jmenuje ten týpek na youtube

    Martin BuMartin BuPřed 3 dny
    • @Martin Bu taky by mě to zajímalo no

      POXÝČEKPOXÝČEKPřed 2 dny
    • @POXÝČEK však taky mám zkušenosti neřikám nic xd ale jakoby jediný co mě zajímá je ten týpek o kom mluvil toť vše

      Martin BuMartin BuPřed 2 dny
    • @Martin Bu tak určitě to není on ale jde poznat že něco bral a bere já to poznam sám jsem ty drogy zkoušel a poznám když někdo lže nebo něco zapírá 😃 jsem ten typ člověka který si dělá na druhé lidi názor a pokaždé vím co je to za typ člověka 😉

      POXÝČEKPOXÝČEKPřed 2 dny
    • @POXÝČEK to neřikám žeo a ani tomu nevěřim, že by nikdy nic neměl, ale zas si nemyslim že ten “veterán” je on

      Martin BuMartin BuPřed 2 dny
    • @Martin Bu já vím a ty si myslíš že Martin nebral nikdy drogy?

      POXÝČEKPOXÝČEKPřed 2 dny
  • Kolik "těch kamarádů" máš?😆😆😆

    Kukkula czKukkula czPřed 3 dny
  • Přímo... Kofein je zlo :D

    SajcSajcPřed 3 dny
  • Koukněte na kanál Just Justýna

    M SM SPřed 3 dny
  • Díky že si vydal nové videoo

    senni bgonsenni bgonPřed 3 dny
  • Trochu mě mrzí to že jsi více nerozvinul ten pervitin... ohledně něj se hodně zajímám, čtu knížky i něco ohledně jeho histori... a upřímně, vím už teď že se mnou nikdo nebude souhlasit tak mě za to nesežerte je to jen můj názor, nemyslím si že je pervitin tak nebezpečný jak všichni říkají, POKUD se bere v malých dávkách a lékařských jako to bylo kdysi, což bylo do 0,1 g myslím... v tomto případě si myslím že by to vážně neuškodilo, pokud samozřejmě nikdo nemá problém se srdcem to by asi nebylo pro něj nejlepší... ale vemte si to takhle pervitin byl nejprve lék na astma a únavový syndrom, používal se i při hubnutí a energii, studie prokázaly, že člověk je bystřejší, dokáže vypočítat složité příklady... je to vlastně jeden z řad amfetaminů a různé deriváty amfetaminu se v medicíně používali na léčení ADHD( porucha pozornosti např.: Ritalin) takže zvyšuje pozornost, člověk se dokáže soustředit... Při těch vyšších dávkách 0,5 a více je to ale vážně svinstvo, člověk je takový že moc si věří, je agresivnější a pokud je ten člověk psychicky labilní vypěstuje si závislost hned, zvýší to produkci serotoninu dopaminu adrenalinu a člověk se cítí skvěle a proto to opakuje... ale ztrácí nad sebou kontrolu a po vysazení mohou dojít tzv stihy... paranoa a schýza . Takže, myslím že pokud se to bere v těch malých dávkách a nezvyšuje, je to oukej pokud se ale člověk předávkovává je to svinstvo. A myslím že u všech drog a jiných látek platí všeho s mírou. A myslím že kdyby marihuana má taky velký potenciál pro využití v medicíně, jen zase nepřehulovat se atd. opravdu opatrně v malých dávkách, pak si myslím že by s tím nebyl problém... ale najdětě člověka, který by to dodržoval a bral furt stejné dávky ? Btw nikdy jsem nezkusila, takže je to jen moje doměnka z toho co jsem si přečetla s popisovali lidi co to zkusili 😊 a nepodporuji tím zneužívání drog, jen chci poukázat že by to mohly být dobré léky kdyby s tím zacházeli zodpovědní lidé

    Adéla ByrtusováAdéla ByrtusováPřed 3 dny
  • Ty ještě žiješ???

    JohnatynaaJohnatynaaPřed 3 dny
  • Ty máš strašně skvělé videa

    Stela JedlíkováStela JedlíkováPřed 3 dny
    • trochu objektivní a všechno hned nekritizuj. Ani stimulanty jako Kokain nejsou tak nebezpečný když s nimi umíš náležitě nakládat.

      senni bgonsenni bgonPřed 3 dny
  • Ještě si zapoměl říct zombie drogu, ta má taky zajímavé účinky.

    Robin KrálRobin KrálPřed 3 dny
    • A zombie droga je co přesně?

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • Tenhle kontent videí má opravdu smysl, cením Martine. Myslím že hlavně mladším sledujícím ,co si většinou myslí jak je tohle všechno strašně cool, by to mohlo něco dát.

    Busty the bunnyBusty the bunnyPřed 3 dny
    • Plot twist: Tahle videa víc škodí než aby chránila.

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • Jsem jediná kdo o půlce těch drog ani nevěděla že existují?🤣

    Busty the bunnyBusty the bunnyPřed 3 dny
  • Minimálně polovinu jsem neznala. Děkuji za informace, které si nám dal a stinné stránky drog jsou odstrašující příklad sám o sobě

    Barbora StejskalováBarbora StejskalováPřed 3 dny
  • Skvělé video! O drogách se velice málo mluví a když už se o tom ve škole zmínili, řekli jen "Je to hnus, neberte to, zabije vás to", ale o účincích nikdo nic neříká. Já s tebou naprosto souhlasím, člověk by se měl umět bavit a být šťastný přirozeně bez pomocníků. Ohledně alkoholu máme myslím každý nějakou zkušenost, ať už vlastní nebo z blízkého okolí. Mojí drogou jsou knihy a je to podle mě ten nejlepší způsob, jak se na nějaký čas dostat do jiné reality. ☺️

    ANNA mANNA mPřed 3 dny
  • jsem ráda že jsi tohle video udělal... pouštěli jsme si ho na občance ve škole a všichni od nás ze třídy (kdo chtěli drogy brát) změnily na drogy názor

    ela_ jela_ jPřed 3 dny
    • Můžu se zeptat, koho to byl nápad?

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • top

    Adéla NovákováAdéla NovákováPřed 3 dny
  • Ještě něco bych chtěla k videu připojit... Nikdy jsem nebrala ani nezkoušela žádný drogy ze jmenovaných. Včetně alkoholu, i když ho většina mých spolužáků už pije. Jediný co, tak jsem zkusila cigarety. A ne dobrovolně. Chtěla bych jenom říct, nenechte se do drog a nebo celkově do čehokoliv nutit společnosti lidí, ve které se nacházíte. Nemáte žádnou povinnost to dělat. Ne, ta skupina vás nakonec nepřijme, i když to slíbila. Jenom si kurvíte zdraví. Vím, o čem mluvím. Člověk chce zapadnout a tak, ale takovýhle lidi fakt nejsou vaši přátelé. Mě k tomu takhle psychicky donutili v mých 9 letech. V 9 letech!!! Se děti normálně dostaly k cigaretám prarodičů a nutily jiný děti, aby kouřily taky. A ne, i když jsem to udělala, nic se nezměnilo. Pořád mě šikanovaly. Nemá to smysl. Nenechte se nikdy k ničemu tlačit.

    Lunox 44Lunox 44Před 3 dny
  • Storky jedna pani povidala a jednostrannej nahled ala "drogy jsou spatne, aaano?". Skoda.

    Divinitas ArtDivinitas ArtPřed 3 dny
    • Protože kladné stránky drogy nemají?? xd

      ev aev aPřed dnem
  • Super video. Faktem ale je, že obrovská část hudby na drogách vyrostla a proto je tématika drog v hudbě tak populární. Začátky rock'n rollu byly plný drog, hipíci brali pořád něco, u metalu to byl Ozzy Osbourne, kterej toho profetoval tolik, že je neuvěřitelný, že pořád žije.. Z interpretů, co jsi ukázal jako příklady v 0:35 poslouchám všechny a je jich obrovská škoda. Na druhou stranu skoro u všech případů byly ty drogy říznuté. Proto je podle mého větší problém čistota drog, než drogy samotné. Peep měl xanax říznutej fentanylem, Mac měl cocaine říznutej fentanylem, Juice si vzal pilulky s codeinem a jeho srdce to nezvládlo. S výrokem "žádná droga vám nikdy nedá víc, než si vezme" rozhodně nesouhlasím. Je potvrzeno, že drogy jako LSD, lysohlávky a ayahuasca dokáží trvale měnit lidskou psychiku a často to je pozitivní změna. Otevření mysli, uvědomění si pozitiv atd.. V některých případech dokáží léčit i dlouhodobé deprese. Jde jen o set a setting. Když to řeknu na "plnou hubu", tak nejsou špatné drogy, ale lidé, kteří je berou. Sranda je, že nejhorší droga, co jsi zmínil je alkohol, který je u nás legální :D Největší problém, co existuje je cenzura drog. Myslím si, že kdyby místo sloganu "neber drogy, kazí to zdraví" byly dětem ve škole radši řečeny účinky jednotlivých drog, tak by se drogy braly mnohem méně. Potom je tu i možnost povolit všechny drogy. V Portugalsku v roce 2001 byly dekriminalizovány všechny drogy a od té doby rapidně kleslo procento uživatelů drog a procento úmrtí na drogy. Taky se zmenšila kriminalita, protože nebezpečné organizace, které vydělávaly skrz prodej drog najednou neměly zákazníky. Kdyby byly drogy legální, tak by Peep a Mac nemuseli zemřít na to, že byly jejich drogy říznuté. Skvělé video o tom natočil Wizzory (video se jmenuje MĚLY BY BÝT DROGY LEGÁLNÍ? 👁️) Já osobně mám z drog velký respekt a i když mě zajímají psychadelika, tak bych je rozhodně nezkusil, jelikož trpím lehkými úzkostmi a nechci nic riskovat

    hipík s mechemhipík s mechemPřed 4 dny
    • @Navier-Stokes Equation Špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem "kdyby byly drogy dekriminalizovány", ale napsal jsem "legalizovány". Ale rozhodně to není podobně jak u nás tvl 😂 V Portugalsku vešel 1. července 2001 v platnost zákon, který dekriminalizoval všechny drogy včetně kokainu a heroinu. Od té doby je Portugalsko jediným státem Evropské unie, který explicitně „dekriminalizoval“ užívání drog.

      hipík s mechemhipík s mechemPřed dnem
    • Žádná legalizace drog v Portugalsku není proboha. Je tam dekriminalizace, podobně jako u nás

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • stejně je ta palma na ruce skrytý význam pro trávu

    yumiyumiPřed 4 dny
  • Pár poznámek navíc. 1. Nikdy si nekupujte drogy nebo jiný látky přes net. Nevíte, co v tom je, jaký je dávkování, nikdo to nekontroluje a může vás to i zabít. 2. Opatrnost doporučuju při kupování léků přes net. Padělatelům léků je jedno, co to s váma udělá. Hlavně, že dostanou prachy. 3. U extáze hlavně bacha na dehydrataci! Člověk nemá pocity žízně, je ve vydýchanym prostoru, často dlouho tancuje, a to zpravidla nekončí dobře. Nekombinovat s alkoholem nebo jinou drogou! Uvědomte si, že neznáte původ tabletek. Nikdy nevíte, kolik MDMA v tabletce je a neznáte další složky, co tam výrobci přidali. Většina výrobců MDMA ředí vším možným, třeba i cementem. 3. Trávou se můžete předávkovat, když jí jíte (třeba v pečivu). Pokud trávu užíváte dlouho, můžou se u vás objevit negativní účinky v podobě flashbacků. Ty se můžou objevit třeba i rok po tom, co jste s trávou přestali. Při flashbacku se vám znova vrací pocity po hulení trávy, a neni moc dobrý, když se vám to stane třeba při řízení auta nebo při pracovním pohovoru. U dlouhodobýho užívání trávy je taky až 8x vyšší riziko psychických poruch. 4. U povzbuzujících drog (pervitin, kokain, ...) se při dlouhodobym užívání může dostavit toxická psychóza. To je ztráta kontaktu s realitou, kdy si člověk vůbec neuvědomuje, co dělá. V tomhle stavu může i někoho zabít a přitom si myslet, že se třeba bránil před mimozemšťanem. 5. U halucinogenů (LSD) je riziko flashbacků, psychických poruch (paranoia, schizofrenie, depresivní stavy) a sebevražd. 6. Sniffing/čichání různých ředitel/lepidel/rozpouštědel výrazně poškozuje dýchací cesty (i plíce) a centrálně nervovou soustavu. 7. Závislostní potenciál (= pravděpodobnost, že se na droze stanete závislý): Nejrizikovější je heroin, potom kokain, pak tabák. Alkohol je na pátém místě! 8. Pokud máte slabý srdce, tak nikdy nemíchejte alkohol s energeťákem. Reálně hrozí zástava srdce! 9. Opravdu nechcete, aby někdo u vás v bytovce vařil perník, protože to může udělat BUM. Pokud se chcete informovat z hlediska statistik nebo spáchaných trestných činů pod vlivem návykových látek: - www.drogy-info.cz/ + Výroční zpráva o stavu ve věcech drog v ČR - Národní strategie prevence a snižování škod spojených se závislostním chováním 2019-2027 + Akční plán 2019-2021 - Výroční zprávy NPC

    Sim CimpoSim CimpoPřed 4 dny
    • Jako že droga z darknetu je horší jako piko od cikána? Co to je za hloupost. MDMA se řeže cementem? Dneska je mdp2p glycidat tak levná záležitost, že se MDMA skoro nereze.

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • Já radši žádný drogy brát nebudu😄

    Ondra MečiarOndra MečiarPřed 4 dny
  • Já hulim skoro kazdej den, obcas tam lupnu nejakou tu kouli nebo caru kokainu a jsem naprosto v pohode

    Kuca czKuca czPřed 4 dny
    • zabiják

      BROMBI 75BROMBI 75Před dnem
    • Swag

      SpitihněvSpitihněvPřed 3 dny
  • Natočil jsi video kde se lidem snažíš znechutit drogy a přitom o nich víš jen minimum co sis přečetl z internetu🤡🤡🤡 Pokud chceš aby lidi zvážili brání drog, tak buď alespoň trochu objektivní a všechno hned nekritizuj. Ani stimulanty jako Kokain nejsou tak nebezpečný když s nimi umíš náležitě nakládat.

    Václav JajčíkVáclav JajčíkPřed 4 dny
  • 0:20 obávám se že můj kámoš bere drogy XD

    Valérie ŠimonováValérie ŠimonováPřed 4 dny
  • Skvěle zpracováno :)

    Eliška ŠtěpařováEliška ŠtěpařováPřed 4 dny
  • Když byla řeč o tom Éčku...má někdo tady s tím zkušenosti? Ví někdo jak moc dostupný je to v klubu a jak lehký nebo těžký je to v klubu sehnat? Já do klubu ani nechodím, ale nedávno jsme se o tom s kámoše bavili a neznali jsme na to odpověď, takže pokud taky někdo ví, jak lehce nebo těžce se dá tahle droga v klubu sehnat případně jestli se stává, že by to kluci házeli holkám do pití, tak mi na to prosím odespište..díky

    Tomáš KopeckýTomáš KopeckýPřed 4 dny
    • Je to poměrně jednoduché. Bude záležet na klubu. Dostupnost extáze roste s velikostí klubu, věkový průměr chceš někde kolem 25-30. Určitě najdeš na drumech nebo technech. Házet holkám emko do pití je blbost. Každej, kdo si to do pití dal, to pozná (běžně si krystal dáváš do pití, protože má hnusnou chemickou chuť).

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • genialniiii

    MartinkaMartinkaPřed 4 dny
  • je celkem disrespectful takhle mluvit o lidech co bojuzel kvuli drogam umreli

    Mischa JirikMischa JirikPřed 4 dny
  • Doporučuji všem se podívat na film the basketball diaries (v češtině - Rváčův deník) kde je hezky vidět co s člověkem drogy můžou udělat... Jinak skvělé video 😉💕

    Nicol KoženáNicol KoženáPřed 4 dny
    • @Marcelko Hlušenický sakra, ty jsi odhalil proč jsem na to koukala! 😳😂

      Nicol KoženáNicol KoženáPřed 3 dny
    • @Nicol Kožená Mladej Leo, super film.

      Marcelko HlušenickýMarcelko HlušenickýPřed 3 dny
    • @hipík s mechem určitě se kouknu

      Nicol KoženáNicol KoženáPřed 3 dny
    • Já osobně preferuji Reqiem For A Dream :D

      hipík s mechemhipík s mechemPřed 4 dny
  • 9:17 lék na moji barvoslepost?

    CheezyCZCheezyCZPřed 4 dny
  • Třeba piko a herák se používal za 2. světové války jako léky.

    CheezyCZCheezyCZPřed 4 dny
    • To jo, ale pak zjistili, že je na to dost silná zavislost.

      Sim CimpoSim CimpoPřed 4 dny
  • Já šňupal mouku když jsem se nudil...

    CheezyCZCheezyCZPřed 4 dny
  • Alex Grey, jehož obraz je použitý v náhledovce tohoto videa, dodnes dělá perfektní obrazy. Je úzce spjatý s tvorbou kapely Tool, která použila na jedno ze svých alb dnes už legendární hlášku Billa Hickse: " “You see, I think drugs have done some good things for us. I really do. And if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor. Go home tonight. Take all your albums, all your tapes and all your CDs and burn them. 'Cause you know what, the musicians that made all that great music that's enhanced your lives throughout the years were rrreal fucking high on drugs. Jako u všeho, drogy nejsou pro všechny, stejně jako alkohol, manželství, děti, apod… bohužel dost lidí se žene do věcích, kterým nerozumí a může je to jednoho dne zničit.

    Suxova virtuální realitaSuxova virtuální realitaPřed 4 dny
  • Martine to je hrůza 🥺😱!!! Já nevim co ty lidi udělaj jen pro prachy 😡🤬. Jako to mi hlava nebere 🙄😞😾. Fakt hrozný ty lidi..... Samozřejmě ne všichni ale jako tohle je vrchol

    René ProkopováRené ProkopováPřed 4 dny
    • Co? Vadí že píšu emoji?

      René ProkopováRené ProkopováPřed 3 dny
    • Ještě jedno emoji prosím🙏

      Václav JajčíkVáclav JajčíkPřed 4 dny
  • ten nazev zni jako by to lidi brali normalne

    vitek pokyvitek pokyPřed 4 dny
  • Peep se neufetoval oni ho ufetovali

    elfon a Bumerangelfon a BumerangPřed 4 dny
    • Jeho problém

      Navier-Stokes EquationNavier-Stokes EquationPřed dnem
  • Je i neji velika skoda ze jsi hodne z tech drog nevyzkousel... a to protoze by jsi tem lidem mohl rici vice... lide kdyz jsou pod vlivem tak dost casto prehaneji o svem stavu a proto neberu tve nazory uplne relevantně... je hezky ze o tom mluvis, je to potreba ale kdyz by jsi tomu vice rozuměl bylo by to lepsi ale dobry video 👌

    Tadeas KostalTadeas KostalPřed 4 dny
    • Přesně tak

      David ZborovskýDavid ZborovskýPřed 2 dny
  • Zapoměl jsi na kávu, to je nejvíce používaná droga

    Zdenek HavlicekZdenek HavlicekPřed 4 dny
  • Super video

    Kečup JemnýKečup JemnýPřed 4 dny
  • Tvůj channel je celkem dead lel

    shiroz_zshiroz_zPřed 4 dny
  • 16:41 songa prosim?

    Lucie dLucie dPřed 4 dny
  • Myslím si Martine že takovéhle videa bys měl natáčet častěji.👌 tohle video mě utvrdil v tom že se pokusím nikdy nedostat do svého těla jakoukoliv drogu! Nepočítaje alkohol jak sám říkáš že je to nějaká určitá část našeho národa.😆😜 Jinak natáčej poučná videa dál! Ve tvém podání je to zas něco jiného a tím pádem to má nějaký vliv.

    Josef KřížJosef KřížPřed 4 dny
  • Ahoj Martine:) Předpokládám, že po tolika letech točení videí komentáře ani nečteš, ale k tomuhle se zkrátka nedá nevyjádřit. Neber to prosím tak, že jsem nějakej narkoman, co se naštval, že urážíš jeho modlu a tak ti přišel vynadat. Jako mladší jsem byl v tomhle ohledu hodně divokej, ale furt jsem měl nějaký zásady a většině "nejnebezpečnějších" věcí jsem se vyhnul. K tvýmu výkladu: vzhledem k mym vlastnim zkušenostem mi dost přijde, že sis většinu věcí našel na wikipedii a k tomu jsi uvedl pár extrémních příkladů, který ti řekli kamarádi. Všechno jsi to popsal z nejhoršího úhlu pohledu a vynechal jsi třeba fakt, že většina psychadelik má podle do hloubky provedenejch výzkumů pozitivní účinky na lidskou psychiku (z dlouhodobého hlediska), například LSD by dost možná mohl bejt lék na Alzheimerovu chorobu (taky se to stát nemusí pochopitelně, ale v takovym videu by to za zmínku určitě stálo). Bad tripy, o kterejch jsi mluvil, můžou bejt sice hrůzostrašnej prožitek, ale pro mě to jsou docela zásadní učitelé. Když si něčim takovym projdeš a zvládneš to (upozorňuju na to, že LSD ani houbičky nemůžou člověka sami o sobě zabít), tak získáš mnohem víc, než ztratíš. Zbytek věcí moc komentovat nechci, opiáty jsem žádný ani neměl, takže se k tomu vyjádřit ani nemůžu. Co se stimulantů týče, závislost je zlá, ale uvedl jsi pro to naprosto extrémní případy. Je to jako kdybys někomu říkal, že nemá jezdit v autě, protože znáš člověka, co naboural a skončil na vozíku, nebo jako kdybys říkal, že člověk nemá jíst sladký, protože znáš člověka, co žere sladkosti po kilech a trpí obezitou. Člověk sice nemůže bejt na drogách závislej, pokud si je nedá, ale když tak udělá, neznamená to, že se závislym stal. Teď ale k tomu nejdůležitějšímu. Zásadní problém drog je, že když si někdo dá něčeho moc, nebo třeba něco špatně zkombinuje, tak buď on sám, nebo jeho okolí neví, jak má v tu chvíli zareagovat. Například když jsi mluvil o zástavě srdce a dehydrataci na extázi. Člověk na éčku skáče celej večer a necejtí únavu, což způsobuje, že se extrémně potí. Pocení spotřebovává hodně soli a často se stane, že mu začne bejt kvůli tomu špatně. Myslí si ovšem, že je to dehydratace, a tak začne pít kvanta vody, v tu chvíli ovšem nedostává do krevního oběhu žádnou další sůl, takže za nedlouho zkolabuje. Kdyby ovšem byl s takovou možností obeznámenej, dal by si něco slanýho a bylo by mu dobře. Namísto toho ovšem upadne do bezvědomí a jeho kamarádi se třeba bojej, že z toho bude problém, a tak mu nezavolaj záchranku, ale radši utečou. (Taky používám jen extrémní příklad, neznám člověka, kterýmu by se to stalo a to jakožto vysloužilej psychonaut znám takovejch "potenciálních obětí" hodně:) Co je můj point? zkritizovat tvojí snahu o osvětu? ne. Řeknu ti jen tohle, jestli chceš opravdu v týhle problematice pomoct, a ne si jen nahrabat na takovym polovičním clickbejtu shlédnutí, měl bys spíš udělat video orientovaný na to, co dělat, když se něco pokazí. Nejlíp daný informace a postupy nehledat na wikipedii, nebo na jinym prvnim článku, kterej ti na internetu vypadne, ale buď si najít relevantní zdroj, nebo člověka, co v tom má opravdu zkušenosti a rozumí tomu:) Jinak se mi vlastně líbí, že jsi se rozhodl udělat na tohle téma video, když tě sleduje hlavně mladší publikum, který opravdu potřebuje nějakou osvětu, protože školy a obecně stát na nějakou nauku o drogách uplně kašle. Jen mi vadí tvůj úzkoprsej pohled na věc a ta přehnaná snaha, udělat z drog nějakej nechutnej jed. Věř mi, že je spousta lidí, který s drogama žijou v perfektní symbióze, protože zkrátka pochopili, jak se s nima musí zacházet:) (a taky teda rozdělit drogy na ty, ve kterejch jdou najít převažující pozitiva, a na ty, který za to zkrátka nestojej) Jestli jsi to přečetl až sem, budu mile překvapenej a klidně mi můžeš do odpovědí napsat nějakej protinázor:)

    Můj NázorMůj NázorPřed 4 dny
    • Velmi dobrý komentář

      David ZborovskýDavid ZborovskýPřed 2 dny
    • Hooodně dobrej point. Taky mi video přišlo takové černobílé. Souhlas s tebou.

      Dorothy xxxDorothy xxxPřed 2 dny
  • a co kofein a nikotin

    davejecooldavejecoolPřed 4 dny
  • Pěknej TOOL v náhledáku.

    FireWolf_czFireWolf_czPřed 4 dny
  • Mohu poprosit o odkaz na kanál toho "týpka veterána" ? :D

    Terka TicháTerka TicháPřed 4 dny
    • @Spitihněv Joo, YT mi tento kanál již stihl nabídnout. :D Děkuji!

      Terka TicháTerka TicháPřed 3 dny
    • PsychedSubstance

      SpitihněvSpitihněvPřed 3 dny
  • takhle jsem nedavno davala coke s dalsima praskama a zkolabovala jsem na ulici, musela me odvezt sanitka nedoporucuju hh

    Johana PavlíkováJohana PavlíkováPřed 4 dny
    • Mega swag

      SpitihněvSpitihněvPřed 3 dny
  • Kvalitně zpracované video, vyhovuje mi, jak klidným hlasem mluvíš.:-)

    Terka TicháTerka TicháPřed 4 dny
  • Tvoje videa mají sílu

    Sofie PindorováSofie PindorováPřed 4 dny
  • Dobre video! Zajimave pohledy jinych lidi a urcite to pozměnilo můj názor na některé věci.

    Dawe ČihákDawe ČihákPřed 4 dny
  • skero je hodně fajn

    Matěj BráneckýMatěj BráneckýPřed 4 dny
  • Bere se čokoláda jako droga? :D Jestli jo, tak jsem v háji. :D

    ShadowManShadowManPřed 4 dny
    • @hipík s mechem Tak ať máme nějakou radost do života. :D

      ShadowManShadowManPřed 3 dny
    • ano, cukr je droga :D dokonce i kofein, který je v kávě je droga. Potencionálně je droga všechno, co nám dělá dobře a na čem se kvůli dobrém pocitu můžeme stát závislí.. Mnoho léčiv jsou také "drogy"

      hipík s mechemhipík s mechemPřed 4 dny
  • čus

    Jaroslav LáníkJaroslav LáníkPřed 4 dny
  • A ty piješ?

    Galiminus 1234Galiminus 1234Před 4 dny
CSworld